Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! hvordan går d med deg?

Nå er d skammelig lenge siden jeg har vært her inne! Er formen din bra?

Her er d bra. Eller jeg fikk skikkelig tilbakefall på nyrebekkenbetennelsa! D var ikke no særlig. så nå er d ny kur. jaja denne gangen får antibiotikaen ta knekken på d!

Ser d er litt diskusjoner på skravlesiden.. huff noen er bare så utrolig ufølsomme! finner ikke ord jeg!

Alt bra med den lille baby'n å? kjenner du mye liv der inne i magen?

Mange klemmer! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann vennen :0)

Jotakk det går greit med meg og lillingen.Den har funnet ut at det er best å sparke på morgen og kveld,heldst natt da.Så sover litt lite...

Er kvalm og spyr litt ennå.Ikke noe kos.Men magen vokser og humøret stiger.Har hatt det litt tungt i det siste.Ble litt mye på engang.

Ikke noe greit å høre at du ble syk igjen.Håper det ordner seg nå.Drikk tranebær juice det skal hjelpe.Du får det på helsekost butikker.Jeg ble tipsa om det.

Ble så sint på gulli idag.Tenk å prestere å si at hun er glad for at pappa døde fra oss da..Det stod det på en tråd....Ble skikkelig irritert , men mest lei meg.

Skriver mer i morgen.Nå går øynene i kryss...Hvordan går det med din lille da ? Sparker det mye??

Skrevet

Hei igjen!

Så godt å høre at magen vokser og humøret stiger! D var bra! nei du har ikke hatt d lett vennen.. ikke bry deg om gulli i allefall! Sånt finnes d ikke ord til engang.

Slitsomt at du enda er kvalm og kaster opp da! Var du d i de andre svangerskapene også?

Takk for tipsene om tranebær juice! kjøpte meg kjerringrokkte og tranebærtabletter i dag da. må bare prøve! nå vil jeg ikke bli syk igjen. Mange sier d hjelper så vi får satse på det! ;)

Nå holder jeg på å bake horn! nam! fikk så lyst på nybakte horn i kveld. litt sent å bake da men! hehe. Kjedelig å holde på med sånt om dagen når d er fint vær!

Ungen sparker mye nå ja! Gøy!! savnet d etter forrig fødsel.

Hva holder du på med om dagene du nå da?

mange klemmer!! ;)

Skrevet

Heisann igjen :0)

Soler meg, nå har ENDELIG sola kommet tilbake. Deilig med litt varme.

Prøver å slappe av så godt jeg kan med en god bok.

Har baka gulrot kake og bretta 4 baljer med tøy..Mye klær når vi er 5 stykk og verre skal det bli.....

Men det er deilig når en bare kan henge det ut og det er tørt nesten med engang.

Var hos jordmor idag. Har bare lagt på meg 1,5 kg denne måneden ble super glad. Pleier å ha lagt på meg sånn ca 12 kg nå...Men denne gangen har jeg bare lagt på meg 5 kg...Har vært kvalm lengre enn med de andre da..Men kvalmen har jeg hatt i alle tre svangerskapa. Legen min sier at det er pga,at jeg er så sliten nå. Det har vært så mye i det siste.

Skal på ul den 17 august for å sjekke om morkaka har flytta seg oppover.Er spent på om legen er stressa.Om han ikke er det skal vi diskutere muligheten for ks...pga.fødselsangst

Nei, nå må jeg legge meg. Ble sent idag.

Håper du får en fin dag idag.klemmer i massevis:0)

Natti natt.

Håper formen din stiger nå og du blir frisk!!! God bedring iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...