Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg fikk en nydelig datter 6 mai , 3 uker etter fødslen så ville min mor spandere reise til tyrika i okt ( veslejenta er da 5 mnd) . jeg takket ja for jeg har en gutt fra før av i 4 års aldern og tenkte jeg trenger litt avkobling kanskje, ( bare meg og mor)

min mor bestilte for 2 uker og betalte halve reisen. men nå er det sånn at jenta mi vil ikke ta flaske og jeg føler 2 uker er lenge .

jeg safra at jeg ønsker å forkorte det til 1 uke men det gikk ikke for da blir det samme pris for 1 el 2 uker så var best å ta 2 uker siden det er lønnsom med penger.

og nå krever min mor at jeg skal betale halve reisen for hun har så dårlig råd.

akkurat nå så mister jeg lysten til å reise for føler meg ikke klar å forlate min datter så tidlig. jeg er så fortvila..

har noen råd å gi meg hva jeg skal gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5679719-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde tatt med babyen. To uker er altfor lenge å være borte fra en 5 mnd gml baby, syns jeg. Og når de er så små, er de ganske enkle å ha med. Hadde med min til Spania da han var 5 mnd. Koster ikke noe ekstra å ta med baby heller.

Lykke til!

men jeg tenkte å dra for å ha litt avkobling, hvis jeg har med vesle så kan jeg ikke slappe av i solen og være ute på kvelden. det hadde vært greit for meg i en uke men 2 litt mye. tenk om jenta mi ikke vil kjenne meg igjen når jeg kommer hjem???

Annonse

Du får avveie hva som er viktigst for deg da; ditt behov for avkobling mot babyens behov for sin mor.

Jeg fikk i allefall slappet nok av i solen med min 5 mnd baby; hadde han under parasoll på stranden, både når han var våken, og når han sov i vognen sin. Og hadde han med på restaurant om kvelden; han sov i vogna. Men det ble ikke noen tur på nattklubb, akkurat.

Anonym, samme som over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...