Gå til innhold

4skjeer lakserolje, å gode tak i magen nå..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til, får håpe det skjer noe da. Jeg fikk bare maserier som gikk over av det, så får håpe det funker bedre på deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet noen hvor stor sjanse det er for at lakserolje faktisk fungerer? Er 8 dager på overtid, og begynner å bli desperat!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt begge deler, noen funker det på, andre ikke. Meg funka det ikke på i det hele tatt, imens andre har tatt 2 skjeer og fått rier og født. Så er jo verdt å prøve. Men, ville ikke tatt mer enn det de på apoteket anbefaler, så man ikke får styrtfødsel eller må på do under hele fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 5 dager til termin.og har vært hos jm og hun anbefalte ricin olje.(hun hadde brukt det selv)har tatt 2 ss og har vondt,men om det blir noe fødsel vet jeg ikke.

den har ikke virkning så lenge man ikke er moden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere tørr..skjønner godt at dere er leie men jeg har hørt mye fælt om lakserolje/fødsel.Ei venninne av meg fikk grusomt vondt da alt bare startet på en gang trigget av lakseroljen,hennes opplevelse var ikke særlig positiv..og jordmoren hennes mente på sitt sterkeste at hun hadde sluppet dette om hun hadde latt ting skje naturlig.

-Ikke vet jeg men jeg tørr iallefall ikke prøve;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...