Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål ang kjærligheten jeg...

hvordan kommer det til og gå med meg og mannen min...vil vi få en fin fremmtid sammen?? og hvor mange barn tilsammen får vi..når kommer det første?? Begynner på skolen 6september...vil jeg klare meg i gjennom studiene selv om bøkene er på engelsk?? og vil mannen min få seg en jobb når vi flytter nedover?? og får jeg meg en jobb etter studiene om alt går bra??

Blir glad om du tar deg tid....

jeg - 070875

han - 120474

Blir glad om du tar deg tid:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5679487-ireneanders/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du virker som en veldig energisk person. Med masse å gi andre. Mye positiv energi. Jeg føler du får litt lite tilbake av mannen din, at du kunne ønske han kunne være litt mer positiv og at han ga mer av seg selv. Men slapp av, dette er bare hans personlighet. Jeg får opp at han forguder din personlighet, men ikke klarer å strekke seg like langt som deg. Du er den i forholdet som gir mest og ofrer mest. Men Hadde du funnet deg en som var helt lik, så hadde forholdet vært kjedlig. Det kan vel alle skrive under på.

Jeg ser at dere tidligere sleit litt med å holde gnisten oppe,men det har ordnet seg. ser at forelskelsesfølelsen stadig stikker innom.

Og det er ett kjempe godt tegn fo framtiden. Ser at dere har vært sammen en stund. Får opp 7 år. Stemmer dette?

Uansett så ser framtiden veldig lys ut. Får opp toalt 3unger på deg. 2 jenter. 1gutt:)

Om du får jobb? JA! du får faktisk en godt lønnet jobb. Vær flink til å skaffe deg bekjentskap- en/ei som kommer til å bli godt kjent med deg, vil gi deg store muligheter innenfor jobb.

Mannen din vet veldig odt hva han vil, og er ikke redd for å ta sjangser. Så han får seg nok jobb. Når han skrur på sjarmen, så får han lett viljen:)?:):)

Bøkene dine på engelsk kan føles som ett problem i starten, der du titt og ofte vil ta deg selv i å tenke negatvie tanker om studiet. Men stram deg opp når dette skjer. Du mestrer alt du prøver, bare ikke gi opp.

Jeg ser ellers at dere er ett par som kler hverandre veldig godt og utfyller hverandre bra. Ser at dere ofte glemmer å rose hverandre.

Mulig jeg har tatt helt feil her, men jeg skriver det jeg får opp:) (men husk at selv om jeg har hatt mye rett, så kan ingenting være sikkert)

Lykke til.

Klenmer fra Irene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5679487-ireneanders/#findComment-5680242
Del på andre sider

Hei..tusen takk for langt og utfyllende svar:)

Jeg ble jo nesten skremt jeg nå..for dette her stemmte jo som bare det...flink er du Irene...:):):) Du fikk opp 7år på oss..det var ikke så langt unna...blir 10år i august...har blitt spådd før også at jeg skal få tre barn og en godt betalt jobb..så kan bli spennende det der....

Kan du se om jeg klarer og bestå IT-linja.??. og engelsken...??..har så forferdelig lyst og jobbe innen IT..:)

Ja jeg er en en veldig energisk person..ting MÅ skje hele tiden..kan aldri sitte i ro omtrendt for det blir for kjedlig..mens mannen min derimot..kan sitte inne en heldag og bare slappe av...da blir jeg jo helt gaaaaal....

Vi er i gang med og selge huset vårt..har fått inn et bud på 1,3mill og det er litt under takst...vil vi få mye over??

Håper på svar...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5679487-ireneanders/#findComment-5682094
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...