Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 går med andre mann nå og sitter her med kynnere\svake rier som kommer ganske regelmessige. gjort det ett par timer nå. har vært plaget av kynnere di siste ukene,men føler disse takene er litt verre enn det har vært før. har lyst til å ringe føden for en prat,di sier sikkert jeg skal komme ut på sjekk. men jeg blir sikkert sendt hjem igjen. jeg er i uke 40,hodet har vært festet i flere uker,kjenner masse nedpress samtidig som taka kommer,men vannet har ikke gått,slimproppen hr jeg heller ikke sett noe til,ikke blødd eller noe sånt. jeg er redd for å føde uten at jeg er på sykehuset,første fødsel startet jo ikke med vonde rier,bare sterke kynnere på en måte. har bare 15miin til sykehuset,men har hørt at andregangsfødende pleier å føde fortere enn førstegangs. noen som har en formening om dette?? sorry at det ble litt langt
-MtG- Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Er det ikke like greit å dra inn for en sjekk da?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 jeg har det litt som deg, hatt svake rier en ukes tid- nå har hode festet seg og det er 2 cm åpning- slimproppen har gått. Er i uke 38. Sist startet også fødsel med svake rier.. Jeg har vært inne på sykehuset til sjekk- føler det betryggende. Nå er det jo bare å gå å vente, blir litt sprø av det men:) De gjør uansett ingenting før man går over termin... Har også 15 min til sykehuset. Tror du skal rekke det jeg- men ring og snakk med de- det er bedre å prate med en jordmor... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå