Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi for lenge siden bestilt både leilighet i Køben, og fly tur-retur. Alt basert på utregning av mens og EL fra måneder tlbake. Og nå kjennes det ut til at mensen kommer i dag. Den må ikke komme før lørdag. Kommer den i dag blir det KRISE...... Nei og nei...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooops.... Håper den holder seg vekk helt til lørdag da. De er helt umuliuser disse eggløsningene! Første gang fikk jeg ikke el før dag 26, holdt på å gi opp tilslutt. Denne gangen regnet jeg med at det skulle ta sin tid så jeg begynte ikke å teste før dag 17 for å slippe å være frustrert i maaange dager, men NEIDA! Da var første test positiv, dvs at jeg sikkert fikk el allerede dag 15-16 denne gangen. Så da ble det ingen tur på oss denne måneden. Neste måned er det sånn 50/50 om det krasjer med ferien eller ikke, tenker jeg får el den dagen flyet lander i Hellas...

Men jeg håper i allefall at du får el når du skal og at det passer med turen til Køben.

Skrevet

Jeg fikk mensen en dag for sent og holdt på å knekke! Men heldigvis så kom den da og vi har et par dagers slingringsmonn i København. MEn fy fader så nervepirrende dette er!

Bare 12 dager igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...