Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 har hørt rykter om opptil 2000kr?! herregud, det har ikke jeg råd til....snufs,min unge for sove i en bærepose da....hehe...ironi...men er det så dyrt med alle slags babyposer til vogn? betaler ikke mer enn max 700kr...og kjøper aldri brukt..........
hemmeligvemmelig Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Det finnes vel noen poser som er billigere. Sjekk nettbutikker for priser på forskjellinge poser. Du finner en fin oversikt over nettsteder på www.danielsbok.com
Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Har sett de på tilbud på nettbutikker for ca 1600,-. Til vanlig koster de 1990,- i butikken her jeg bor. Men vi har kjøpt en pent brukt voksipose som er svart utenpå og grå inni for 500,-. Valgte å kjøpe denne brukt og heller kjøpe vogn ny.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 max 700 og ikke brukt, lykke til.. kankskje Nille har noen kvalitetsvarer? skjønner ikk hva som er så galt m gjenbruk, så lenge tingene kan vaskes er det supert for økonomien og bra for miljøet også.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #5 Skrevet 6. august 2006 Tror nok det blir vanskelig å finne en vognpose til maks 700 kroner. Vi fant tilfeldigvis et kjempetilbud på voksipose til 1000 kroner. Men du vet at posen kan vaskes og renses hvis du kjøper brukt? Dessuten kan du kjøpe nytt trekk til voksiposen hvis du får kjøpt en brukt. Vår pose vises ikke at den er brukt i hele tatt.
Mouniq_ *mamma jeg* =) Skrevet 15. august 2006 #6 Skrevet 15. august 2006 Hmm... Pose til 700 kr ja.. Da må du nok lete en stund. Vet de har noen bra lammeskinnsposer til rundt 1000 kr på Brio butikkene da:)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 ser helle rikke problemet med å kjøpe brukt, bare å vaske å de mister ikek farge før etter maaange år. jeg kjøpte ny til min datter for 4,5 år siden den brukte hu frem til hu var 3år, i fjor lånte min venninne den til sin nyfødte, og i år skal jeg bruke den til min baby igjen. synes ikke at den er brukt engang. må nok gå ned litt på krava til den prisen du er ute etter ja.
jippii Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Her hvor jeg bor koster en voksipose ca 1500kr på butikken. Men drar man til Rindal, der hvor de fant opp voksiposen, får man den for 1000kr, samt at de er noen helter til å forklare å demonstere hvordan du kan bruke den. For voksiposen har mange utrolige finesser som en vanlig person ikke tenker over.
*Lissa* Skrevet 8. oktober 2006 #9 Skrevet 8. oktober 2006 Her kjøpte vi voksi'n brukt på finn.no, og den var like god som ny. Bare å vaske den i vaskemaskinen, så er den klar til bruk:) Ligger stadig voksiposer ute for salg på finn, så det er bare å følge med!
Mrs. Bouquet Skrevet 9. oktober 2006 #10 Skrevet 9. oktober 2006 Kan du ikke kjøpe en god dunpose, og om det blir for lite er det bare å bruke ullpledd i tillegg. Er ikke et must å måtte ha en voksipose eller lammeskinspose, men det er litt enklere fordi en slipper å kle barnet så mye.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #11 Skrevet 18. oktober 2006 eg syr den sjøl eg..bruker ei vanlig dyne..klipper den til..har to farger på stoffet..et til utsia og et til innsia..sy til og fest på knapper so vips..like bra som det du kjøper i butikken:)
nas1975 Skrevet 19. oktober 2006 #12 Skrevet 19. oktober 2006 Nå er den på salg på Babyshop for 1499kr!
Maisie Skrevet 19. oktober 2006 #13 Skrevet 19. oktober 2006 Men det er bare ut måneden, fikk jeg beskjed om. For etter det kommer det nye modeller i andre farger til full pris.
Stavangerdamen Skrevet 26. oktober 2006 #14 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg gjorde nettopp et kjempekupp på finn.no. Bet 200 kr for min! Den er svart innvendig og utvendig, er helt i orden og ser NY ut Så happy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå