Gå til innhold

Sex-planen går i vasken

Anbefalte innlegg

Sluttet på p-piller i 23 juni og har satset alt på strategien: "Sex annenhver dag er bra rundt EL" og siden jeg ikke aner når EL er (tenkte jeg skulle begynne å teste meg i neste periode) har jeg funnet ut at sex annenhver dag i hele perioden, må være bra. Nå ringte samboeren min og sa han ble sen (Er ute på utrykning og har vært det i hele kveld: så jeg tror han er supersliten) Dette er et tydelig tegn på at det ikke blir noe babylaging i dag. Uff: Har blitt helt opphengt i denne baby-lagingen.

Det er vel ikke så mye sjans etter å ha sluttet på p-piller nå, men det er jo lov å håper:-) Har egentlig ventet til jeg er skikkelig klar for baby, og det skulle jeg vel ikke gjort for nå føler jeg at jeg har blitt helt fanatisk.. Mye klaging her nå, men dette var litt kiipt..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5679047-sex-planen-g%C3%A5r-i-vasken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i mye her!

Jeg sluttet oxo med p-pillen i juni, og kjenner også at jeg helst skulle blitt gravid med en gang (det er det nok mange som kjenner seg igjen i).

Vi ventet til vi var klar for det, og vel så det, men det har altså resultert i at vi er blitt utålmodig! Det er vel ikke så bra når en skal prøve å bli gravid! Har bestilt el-tester, så nå skal syklusen kartlegges!

Er nok litt mye opphengt i denne "bli-gravid-saken" jeg også, men det beste er vel å ikke tenke så mye på det... men det er ikke lett når jeg føler at "alle" rundt meg er gravid eller nettopp har fått baby!

hehe.. Ja er det ikke rart: Ikke klar for å få barn. Skru på bryteren - Superklar! Skulle helts vært det i forrige mnd.. Har funnet ut at Ikea er verdens værste stedet akkurat nå: Det kryr av gravide jenter.. Før tenkte jeg ikke på det engang. nå er de overalt...

Det sies jo at man ofte blir fortere gravid rett etter p-pille-slutt da.... Skulle ønske jeg hadde benyttet den sjansen også.

Sæden lever opptil 5 døgn den, så blir det ikke sex på deg i dag, så blir det kanskje i morra, og det kan holde i massevis. Prøv å ikke stresse sånn, det kan medføre enda lengre prøvetid. Tips fra ei som har stressa i 1 år!!! Endelig begynner jeg å slappe litt mer av.

Åhhh.. nå tente du et håp her, gitt:-) Trodde egentlig det var vanskligst å få barn når kroppen ikke har noen naturlig mens og at p-pillene satt i kroppen en stund etter at man sluttet. Aner ikke hvor jeg har fått det fra, men jeg velger selvfølgelig å tro deg på dette (det passer meg best) Så moro.. Da blir det rett hjem etter jobb i dag for å fortsette prosjekt: Baby-laging!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...