Gå til innhold

Flere som har bekken som "smeller"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!! Jeg får ikke sove om natten for jeg må ligge i en stilling hele natten, dvs på siden. Det ender jo med at jeg får vond i hofta og dovner i skuldra. Hvis jeg rører på meg smeller det i bekkenet, og det er ikke et lite "klikk". Det smeller slik at samboeren min våkner og jeg kjenner hvordan det "flytter" på seg. Det gjør vondt og det er veldig ubehagelig, jeg gruer meg til å legge meg for jeg vet at det kommer en gang. Hvis jeg klarer å ligge i en stilling hele natta, så kommer det når jeg skal stå opp. Det skjer ikke på dagtid. Hva skal jeg gjøre?? Det er en måned igjen, jeg blir sprø! Dette er midt andre svangerskap, det var litt slik sist og, men da gjorde det ikke vondt. Da var det bare et lite knepp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg og det... Kjempe vondt. Jeg gruer meg til hver gang jeg skal snu meg i sengen...

Men heldigvis ikke lenge igjen nå, så dette skal jeg overleve....

Skrevet

Jeg har sånne "knekk", tilsvarende de man får i kneet når man bøyer seg... Gjør vondt, men tror nok bare det er forstadiet til det du beskriver, har ennå ikke vekket noen i hvert fall:)

Skrevet

samme her...skikkeli vondt å snu seg. heldigvis så har eg fått meg sånn sklilaken for gravide så eg klarer å snu meg:)

Skrevet

Ja, knekker høyt av og til når jeg snur meg i senga. Knekken er framme i symfysen tror jeg, kjenner ihvertfall en skikkelig vondt der når det knekker, og så blir det mye mindre ondt etterpå.

Knekker en del bake og, i bekkenleddene der, men det er ikke når jeg ligger, men feks når jeg reiser meg opp fra en stol, eller står og legger vekt på en fot.

På en måte er jeg glad for disse knekkene, tror de gjør at det ikke låser seg i bekkenet, slik det gjorde sist - og da måtte kiropraktoren knekke dem opp. Nå gjør jeg det jo selv på et vis!

Skrevet

Samme her, ligger å sover i samme stilling, hofta/bekkenet låser seg og smeller. Jeg lå på rygg under forrige fødsel, bekkenet låste seg så jeg skal ligge på siden eller på alle 4 denne gang. Jordmor annbefalte disse to stillingene under pressriene.

Skrevet

Hei!

Dette har/hadde jeg også.

Våknet hver gang jeg skulle snu meg i senga.

Ikke serlig behagelig. Nå har det snart gått 14 dager siden bekkenet mitt ble mye bedre igjen!?.... ingen knekke lyder og jeg kan gå noen skritt lengre for dagen:)

Kanskje det skjer dere også..? :)

Skrevet

Hei:) Høres nesten ut som bekkenlåsning ( ikke bekken løsning..) ei venninne av meg hadde det... Greit å få sjekket det :) vet ikke om dem kan gjøre noe da.. men mulig det hjelper med fysioterapi:)

Skrevet

Akkurat slik jeg også har det! Synes det er vanskelig å forklare det for andre, siden jeg ikke har noen plager på dagtid. I tillegg blir jeg så urolig i beina, kjennes ut som maur som kravler...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...