Sommerblomst Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Jeg har termin om ei uke, og ennå er det mye som gjerne skulle vært ordnet før fødselen. Kjenner mens-vondt i ryggen, og har oftere kynnere. Håper bare det er modning som er på gang, og at det ennå er noen uker til fødselen. Forrige gang fødte jeg ei uka etter termin, og jeg håper at jeg går over termin denne gangen også. Føler at de fleste her inne er utålmodige, og vil helst føde før termin. Jeg er stor og tung + BL, så det går sakte med alt som skal gjøres. Noen andre som har det slik? eller er dere klar til fødsel alle sammen? Mannen min har det bare så utrolig hektisk for tiden jobbmessig, så alt huslig faller på meg. Tungt å få gjort unna annet enn vanlig husarbeid når jeg er høygravid. Det er vel siden svigermor skal bo hjemme med 3 åringen, mens vi er på føden og derfor vil jeg ha huset litt i orden. Vel, dette ble et langt innlegg med klaging, sorry. Jeg er vel heldig som IKKE er utålmodig, men skulle gjerne brukt denne tida før fødselen til å slappa av og laddet opp batteriene. Godt å få ut litt frustrasjon!!!
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Hadde det helt til i dag, bare plutselig vil je føde NÅ!! men skjønner deg godt.
haater husarbeid Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Jeg hadde ikke hatt noe imot å gå over termin jeg altså.... Jeg har fødselsangst og vet ikke om jeg føler meg klar for det her jeg ass.... Så har det ikke så travelt med å få igang fødselen jeg heller.... Her faller alt husarbeid som krever litt kroppslig aktivitet som støvsuging ol på mannen. Jeg gjør det andre feks rydder kjøkken ol. Det er godt å slippe synes jeg... Hvorfor må vi alltid ha det så travelt?? Babyen kommer når den er klar uansett hva vi foretar oss...
Sigbeth Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Vi fikk senga i hus i dag og føler oss med ett veldig klare! Og dessuten har jeg to uker til termin i morgen! men er ikke lei og utålmodig, men vil ikke gå OVER termin, nei!
Yppert Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 nei takk, har gjort det to ganger tidligere ufrivillig, og det er ikke no artig!
Aga:-) Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Uff, høres ut som du har det litt for slitsomt om dagen. Er kanskje ikke så lurt at du må ta alt det huslige fordi mannen din er på jobb? Kan dere ikke finne noen andre løsninger? Det er jo kjempeviktig for deg å få hvilt deg ordentlig (så ordentlig som det går an når en har en treåring i huset...). Snakk med mannen din om det, kanskje han ikke har tenkt på det på den måten? Personlig har jeg liten lyst til gå over termin. Ikke for det at jeg er så veldig lei, eller veldig plaget med vonde ting, men rett og slett fordi jeg er redd for å få så stort barn hvis jeg går over termin denne gangen også. Forrige gang gikk jeg 12 dager over og gutten veide 4490. Fint om babyen kommer om to ukers tid eller noe, har tre uker igjen til termindatoen.
lille trollet og mamsen Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Hei! Det er godt er flere her som kan tenke seg det. Hadde vel ikke trodd det skulle bli meg siden jeg har slitt med bekkenløsning hele svangerskapet og i grunn vært lei. Vi er absoulutt ikke klare til å få en liten inn i en veldig så halvferdig leilighet. lykke til med forberdelsene
belli72 Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Jeg har åtte uker igjen til termin, og har ikke hastverk. Håper å gå til termin, for jeg har helt angst for å føde for tidlig... MEN: Kanskje dette endrer seg nærmere termin???
minimy m Emma & Emil! Skrevet 20. juli 2006 #9 Skrevet 20. juli 2006 Jeg trenger ikk gå så mye over termin, men vil IKKE føde føre termin!! Sambo jobber vekk å kommer hjem bare noen dager før termin!! Hadde håpa å kunne kosa litt m han, (etter tre uker vekk) før babyn kommer!! Thihi!! Desutten er det endel tinh j skulle ha handla, men som jeg har lyst til at sambo skal være m på!! Masse lykke til uansett når ungen kommer :)nThihi!! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå