Beth84g Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Nå sitter jeg her da... barselstårene renner og puppene sprenger,vortene er åpne sår og jeg er storfornøyd hehe Sprøtt å være hjemme med lille engelen og ha ansvaret helt alene (med gubben da) uten den fine snora å ringe i. Men vi takler vel dette bare vi kommer igang. Skal legge ut fødehistorie bare vi får summa oss litt her. Ble litt dramatisk det keisersnittet mitt. Men det er godt å se dere bim damer igjen Er det noe nytt? Andre som har født på den uka jeg har vert borte??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigbeth Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 Gratulerer. Ser frem til fødselshistorie! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 Gratulerer! Kan tenke meg det er ganske så overveldende på mange måter.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vespa Skrevet 19. juli 2006 #4 Del Skrevet 19. juli 2006 Gratulerer!! Da fødte vi samme dag. Må innrømme at jeg hadde glemt litt hvor vondt det er med sting og såre brystvorter og melkespreng, men fantastisk koselig med baby! Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumi og lille Eirik :-) Skrevet 19. juli 2006 #5 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei på deg ;-) Gratulerer sååååå masse. Kos å være ferdig å komme hjem med nurket ja :-))) Jeg skal inn til vurdering på igangsetting i morgen,blir spennende å høre hva det blir til....skulle ikke du oxo egentlig igangsettes? Du sier at du skal skrive fødselshistorie senere,skal ikke mase,men lese det da....får smøre meg med litt tolmodighet her hi hi... Lykke til og kos deg i denne fine tiden. Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth84g Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg skulle egentlig settes i gang for en god stund siden, men da jenta skulle være så stor ville de anbefale ks i stedet. Derfor ble jeg satt opp på planlagt ks en uke etter, men det tok ikke mer enn noen dager før det satte i gang. Fikk en litt dramatisk start,men hu kom da ut og alt er bra. Driver å skriver den, men jeg sitter i ammetåka med barselstårer og greier. Ikke helt lett å huske alle detaljer rundt ks hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beth84g Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 20. juli 2006 Gratulerer så mye vespa Er det ikke deilig å endelig ha gullet i armene??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -lilly- Skrevet 20. juli 2006 #8 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei hei !!! Så nå har du også endelig fått babyen din ) Er det ikke fantastisk? Har kikka etter deg den siste uka. Ja de barseltårene......ikke alltid like lett, men det går over. Jeg har også problemer med sprukne brystvorter, men er bare glad for at alt er over med fødselen. Masse lykke til videre da ) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå