Gå til innhold

Hirsegrøt? (lage selv/Holle)

Anbefalte innlegg

Til de av dere som lager hirsegrøten selv; hvor fikk dere kjøpt hirseflak? Jeg finner det ikke i butikken (kiwi)... må jeg kanskje på helsekost?? Og likte babyen deres hirsegrøten?

Holle hirsegrøt - må jeg på helsekosten for å få denne? Spesielle helsekoster, eller har de fleste den?

Og hvorfor anbefales Holle (det er så mange som snakker så varmt om den her inne, ser jeg)?? Hva er det som gjør den "bedre" enn de andre produsentene?

Jentutta

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5678457-hirsegr%C3%B8t-lage-selvholle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper Holle fordi den er økologisk og ikke tilsatt sukker, fruktose, søtstoff osv.

Fås kjøpt i de aller fleste helsekostbutikker (hvertfall heromkring), eller på alexi.no.

Hirseflak har jeg kun sett en gang, i en helsekostbutikk. Kjøpte en pakke, men har ikke brukt ennå, da vi er på smaksprøve-stadiet ennå :o)

Jeg bruker Holle fordi den er økologisk, og ikke tilsatt noen ting. Blander den med 2/3 Holle og 1/3 Nestle havregrøt med aprikos og banan. Virker som om jenta mi sover bedre etter vi begynte med det, den metter liksom bedre. Bruker fullkornsgrøten, men både hirse og risgrøten er fra fire mnd.

har vært på alle helsekostbutikker jeg har vært inne i.

Har hirseflak på ultra her i byen og...og på helsekostbutikker. Der har de og hollegrøtene. Bruker holle ris, hirse, spelt og fullkorn til tulla mi...det er de hun liker best, samt at de er økologiske og helt uten tilsetningsstoffer:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...