Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 -Har nå rundet 33 fullgåtte uker og begynner virkelig å merke at det er en kul der fremme. På begynnelsen av drittleistadiet. Har halsbranner titt og ofte og drikker en del melk, men det hjelper bare en liten stund. Er sliten i ryggen og kan ikke støvsuge engang før jeg blir helt ødelagt og får så vondt i korsryggen at jeg omtrent ikke klarer å gå. Kjenner det foran i bekkenet..særlig da jeg skal opp av senga og reise meg fra gulvet etter å ha lekt med "lillegutt-storebror". Han går ikke enda, 1,5 år. Er virkelig tungt å bære rundt på han nå..men må det. Ut og inn fra senga hans, opp og ned fra stellebordet, opp i matstolen og ned att...Får faren fri til å ta seg av barn og gravid kone? Har dem krav på det? Føler jeg snart ikke kan ta vare på ungen min for jeg er gravid. Litt nedtur... Blir fort lei og deppa...kan jo ikke gjøre noe uten å måtte "betale" for det...isolerer meg derfor mer også.. Flere som har det slik eller? Fødeklar...men må vente 7 uker til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå