Gå til innhold

April: Hva har dere gjort hittil i sommer?

Anbefalte innlegg

Vi har vært på ferie og besøkt slekt og venner rundt omkring i landet i nesten 3 uker. Vi har lagt bak oss nesten 4000 km, så det har blitt noen timer i bilen! Både lillegutt og storesøster slapper godt av i bilen, og det er jo en forutsetning når man skal kjøre så mye. Nå skal vi slappe av hjemme noen dager, og så får vi feriegjester.

Hva gjør dere?

Fortsetter under...

hei, vi har vært på camping i danmark, vært og besøkt mine foreldre, vært på årets begivenhet der. (Og det var det!!) hehe. Ellers har vi vært litt frem og tilbake her og der. Shoppet en del og feiret bursdag. Neste uke får "vi" (de bor hos svigers, men det betyr og at de besøker oss...) besøk av eldste broren til min mann og hans familie. Det gleder vi oss veldig til, siden vi ikke ser dem så ofte. Så skal vi i bryllup medio august. Vi har fremdeles 2-3 uker ferie igjen som vi ikke har bestemt når vi skal ta ut og hva vi skal gjøre da...

Vi har ikke gjort så mye ennå vi. Jeg har jobbet kvelder (16-00), men på dagene har vi värt på stranden og kost oss litt. Jeg og siri var en liten tur å beökte mormor på campingen i norge. der stor koste vi oss, forutenom de dagene hun fikk tenner da......

Ellers ´skal jeg jobbe på lördag og söndag og etter det er det 3 uker frerie. Da skal vi hjem til farmor på hytta i noen dager, så sakl vi en uke til danmark sammen med morfar. Har leid hytte der. Og den sisste uken skal vi bare väre hjemme å slappe av. Kanskje ta en tur på Liseberg, borås dyrepark og noe vann land eller stranden.

Vi har flyttet, også har jo jeg sommerjobb da.. Litt kjipt å jobbe når alle andre har fri.. enda en negativ ting med å være student ;o)

Ellers har vi vært i bryllup i sverige.. Så det var 3 bryllupet som alexandra har vært i... Aktive 2 år dette her!

Ellers skal vi bare kose oss hjemme med venner og familie!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...