Gå til innhold

Hvordan regner legen termin??


en liten i magen

Anbefalte innlegg

første dag i siste mens er hos meg 23 juni, noen steder blir terminen 2 april, andre steder 30 mars ( pluss 7 dager, minus 3 mnd) noen som vet hva legen går ut i fra? noen steder spør de etter syklus andre ikke, min er 25 dg.Er jo ikke så stor forskjell, men greit å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tror legen bruker bruker samme metode som de bruker her på bim. Kommer samme termin her som jeg fikk av legen min iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at jeg får to forskjellige her. På første siden (lenger nede på siden) regner de jo ut fra bare første dag siste mens, men går en inn på "les mer om terminberegning" regner de også med syklus og da får jeg to dager før, men men finn vel ut av det. takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den her nede på siden legen hadde lik iallefall.. Egentlig har jeg en annen termin jeg er mer sikker på.. Har en litt ustabil syklus.. Gikk på babyverden. no, der fikk jeg en termin som jeg følte stemte litt mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der fikk jeg 29 mars: ) snakka med ei veninne no (jobber på føden) ho sier en regner første dag siste mens, pluss 7 dager, minus 3 mnd. Mangen måter å gjøre det på visst. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...