Gå til innhold

Mai: Til dere som babies sover hele natta.


Hame ble født

Anbefalte innlegg

Hei

Til dere som babies sover hele natta. gir dere kunn morsmelk?? jeg hørt at baby blir ikke mette av morsmelk dere for Mina vokner flere ganger om natta!

Har dere noe erfaring!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi (Mia) sover hele natta. Hun får bare morsmelk. Sover fra kl 2130 (ca) til kl 0500-0600 uten å våkne. Får ofte pupp på kvelden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det her også. Han spiser mye om kvelden. Ligger og sutter, sovner litt og sutter mer, vi kan holde på fra 20.00 til 22.30 før han sovner skikkelig. Da sover han ofte til morgenen.

 

Men deter nok like normalt å vokne flere ganger om natta som å sove hele natten, finst ingen fasitsvar når de er så små som våre gull er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta vår kan vel også sies å sove stort sett hele natta - sover 5-6 timer i strekk.. Hun spiser ofte på kvelden - sånn fra i syvtiden og utover vil hun ha mat ofte og sover små dupper (rundt halvtimer ca). Så legger vi henne i sengen sin for natten alt mellom halv11 og tolv en gang og da sover hun til mellom fire og halv seks - blir som regel 5-6 timer søvn da. Syns det er litt tidlig å stå opp da, så da tar jeg henne over i vår seng og så får hun mat der og vi sover sammen til i 7-8tiden.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jenta vår får kun morsmelk. Spiser dagens siste måltid klokken 9 ca. Så er det senga. Da pleier hun ligge der og titte i taket 1-2 timer. Så sover hun til klokka 5. Spiser litt, og sover til 9-10 igjen.

Prøver kanskje å gi de to siste måltidene før kvelden litt tettere enn ellers på dagen. Så hun er god og mett før hun legger seg hvertall.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi lille Erle sovne hver kveld ca. klokka 22.30 og sov i ett tell i 7-8 tia om mårran. Ho spis mye på kvelden, spis sæ opp tell natta. Ho har fulgt den samme rytmen siden ho hva 3 uke . Utrulig deilig, vi nyt virkelig denna tia .... Hva forberedt på våkenetter osv .... da storesøstra på 3.5 år snudde opp ned på døgnet de 3 første månedan , så det her føles som luksus !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Her i huset har vi prøvd litt forskjellig. Jeg har vært så plaga av sopp i puppene at helsesøster mente jeg kunne gi lillegutt mme innimellom for å la dem få "hvile" litt. Han sover til sekstida neste morgen uansett om han spiser mm eller mme til kveldsmat. (Omtrent uavhengig av NÅR han spiste sist... Og det synes nå jeg er rart.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...