Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt mye rosa enda?:)

Har ikke klart å dy meg,så måtte bare kjøpe LITT:)

Håper jordmor har rett ang. kjønn da,når det blir så mye rosa:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt noe enda, men har fått en del gaver og sånn da.

Skrevet

Hei!

Har kjøpt litt rosa ja, helseteppe og bodyer.... Skal ta en ekstra UL på fredag bare for å dobbeltsjekke at det faktisk er ei jente. ( selv om legen på den ordinære Ul`en sa han var 99% sikker ).... Er 28 uker gravid..

Skrevet

Har masse rosa og andre jenteklær fra 2-åringen min :) Men jeg må innrømme at jeg sprang rett inn på H&M etter UL på tirsdag og kjøpte en supersøt langerma body i str.56, hvit med påskriften "before you ask... I'm a girl!" hihi... den bruker dokka til dattera mi for øyeblikket :) Hadde ikke hjerte til å si nei da hun spurte pent om rosabebien hennes kunne låne bebien sin body littegranne.. :)

Gjest leelu23 venter jente 25.11
Skrevet

MÅ ut å handle litt etterpå. Fikk 195% sjangs for at det var jente igår på ultralyd :) (to leger var å kikka)

Så nå skal jeg først til jordmor så til legen rett etter..SÅ ut å shoppe litt babytøy.

Har jo veska full av tiss jeg nå.. hihi

Skrevet

hihi... bli kvitt tisset og UT OG HANDLE!!! Det er jo så gøy! Kommer nok til å kjøpe litt jeg og, men skal vente til neste UL 1.august for å være HELT sikker påkjønnet.

Skrevet

Jeg har ikke vært på UL, men jeg er så sikker på at jeg har en jente i magen denne gang. De to andre svangerskapene har vært klin like. Ikke dårlig i det hele tatt.

Denne gangen så har det vært HELT andreledes!! Vært utrolig dårlig!!!

SÅ jeg har kjøpt en skjønn liten hvit kjole, og om det skulle være en gutt der inne så er det alltids noen jeg kan gi den kjole til... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...