Gå til innhold

testet skygge på strimle fra billigtester


gravidsnart?

Anbefalte innlegg

Hei!! Tok graviditetstest søndag (stav fra billigtester) Den er klart negativ,tok en i dag også, og såg ikke klart en strek, men når en kikker skikkelig nøye kan en se en skygge.. En ser forskjell fra den jeg tok søndag og den jeg tok i dag. Har begge enda!

Tenkte å vente til fredag før jeg tok en ny, det er da IKM er, men jeg klarte ikke å holde meg og tok en nå..denne gangen en strimle, og du ser skygge der også, egentlig litt klarere enn på staven.

 

Har egentlig hatt skikkelig vondt i puppene de siste dagene, synest de har vokst også, og har blitt småkvalm. Men er redd dette er bare innbilning..og det er jo sååå lenge å vente til fredag når jeg vil ha svar NÅÅÅÅÅ

 

Er skygge en strek eller ei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok vel ca fire-fem tester for eg ikke orka vente til mensen, så det er bare til å kjøre på: ) men kjøp da en skikkelig test og ta den om morgenen! Lykke til! Fikk positiv test tre dager før mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg fikk selv en svak strek på billigtest for et halvt år siden. Det viste seg å være bare tull. Sluttet å bruke dem med én gang, brukte heller mer penger på skikkelig vare.. Anbefaler digital cb. Ta den på fredag hvis mensen ikke kommer ;)

(Men ikke alle billigtester er dårlige, jeg bare vet at JEG ikke stoler på dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, CB Digital, da kan du ikke innbille deg noe... Du får skriftelig svar, gravid, eller ikke! 3 stk koster 179 på billigtester og 229 på apoteket! Kan slå ut tre dager før ikm.... Så løp og kjøp!

 

Skriv hvordan det går!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så dumt at de kan vise feil..jeg har fått skygge på to tester nå, men får prøve å kjøpe en clearblue i morgen, har en liggende! Og kanskje det er innbillte streker jeg ser.. Jeg har jo ikke brukt morgenurin noen av gangene,kanskje jeg skal ta en strimle først i morgen tidelig, for å se forskjellen.

 

Jeg er bare så utrolig spent! Har hørt at en må ha ganske mye hcg i urinen for å teste positiv på de strimlene. Håper jeg testet for tidlig, og at den blir sterkere i morgen!!

 

 

Tenk vist jeg ER gravid da!! DA får jeg sjokk da!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom samboeren hjem, han ser to streker på begge testene.. de er svake, men han ser de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk faktisk strek på den fra billige-tester FØR CB sin slo ut. Det var bare en "skyggestrek", men den var rosaaktig sånn som den skal være. Og det stemte!! Har hørt at hvis tester har falske skyggestreker så er de grå. Men uansett - det jeg vil si, er at det er god kvalitet på de fra billige-tester også, så det er ingen grunn til å bare kjøpe svinedyre CB-tester :-) Jeg testet på en onsdag, og ikm var ikke før søndagen etter, så det blir faktisk 4 dager før, det! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svaaaaaaaaaaaaaaaak strek på billigstimmel test 3dager før ikm.. Ble så nyskjerrig så jeg tok en vanlig CB da,, og den ble klart positiv... Så jeg anbefaler deg VANLIG cb... IKKE den digitale hvis du skal teste før ikm.. For den digitale cb trenger hele 50mIg hcg mens den vanlige CB trenger bare halvparten, altså 25mIg hcg.... så hvis du vil teste tidlig, bruk den vanlige CB'en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ellers kan du risikere å få negativ test før ikm selvom du er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen!! En klem til dere alle!!

 

Tok en ny strimmeltest i dag med håp om at det skulle hjelpe at det var morgenurin, men den ser nokk likedann ut..

 

Det er vel for godt å være sant, tar clearblue testen når jeg kommer hjem fra jobb så får jeg se!! Kanskje sola skinner for meg i dag :) ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar opp urin i ca. 3-4 timer før du tar CB'en da.. Og så krysser jeg fingre for at sola skinner for deg i dag!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi,, og gratulerer så masse gravidsnart? Velkommen til 1trimester.. Nå må du jo skifte nick nå! Si hva du bestemmer deg for så vi kan følge deg videre.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...