MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Herregud, 1 år siden jeg var gravid sist men husker ikke.Har til tider noe som minner om menssmerter. Kjenner det også litt i ryggen innimellom, hmmm kynnere kanskje??men da skal vel magen bli hard? Er ca 20 uker på vei. Noen som veit?
Nicita73 Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Å ja,har det ofte, er i uke 28. Skal visst ikke være noe å bekymre seg for:) Kynnere, er det som "menssmerter"? Førstegangsgravid og uvitende, hehe.
MAAAAAAAAMA, igjen. Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2006 hmmm, husker ikke hvordan kynnere egentlig kjentes ut.Men tror nok kanskje det er som menssmerter ja.Er tredjegangs og burde vist det. Men kynnere er jo det samme som rier, bare at de ikke er så smertefulle og når jeg hadde rier så kjentes jo det ut som menssmerter, ergo må konklusjonen bli at kynnere kan kjennes ut som menssmerter.Hmmm, noen flere som kan hjelpe??
*endelig FØDEKLAR,fødte 1.10 Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Hei Er annengangs, og denne gangen har jeg også en del av det og er i uke 27 i dag. Men jeg fikk vite at det ikke skulle være så mye av det, og er selv litt bekymra, med tanke på at jeg er sykmeldt pga at de tror det blir tidlig fødsel som sist..... Får håpe det er fler som svarer på denne..........
Skrømti Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Men kynnere skal vel ikke være vonde? Hos meg er de iallefall ikke det, og kan overhodet ikke minne om menssmerter, som er Helvete På Jord Smerter. Men husker at jeg hadde litt menssmerter helt i begynnelsen, før uke 12 var det vel. Men for all del, vi er jo ikke like, og dine menssmerter kan være annerledes enn mine. Det kan vel være bekkenløsning og?
ingru Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Har "menssmerter" flere ganger for dagen jeg, helt normalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå