Gå til innhold

7 timer med regelmessige kynnere/ rier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, helt tragisk dette her. Har 6 uker igjen til termin og kynnere har bare tatt seg opp og blitt verre for hver dag. Vært sykmeldt en stund. De siste dagene har jeg etter litt stress. ( i dag hadde jeg sønnen min på 3 hjemme) blitt liggende i timesvis med vonde kynnere, mye sterkere enn tidligere. De går til slutt over, men i dag synes jeg det rett og slett var ekkelt. Ringte føden som ba meg vente å se det an. Har ligget de siste 4 timene, tok meg et varmt bad og nå har de roet seg litt. Føler meg tung og press nedover. Noen som vet hva som skjer hvis det blir fødsel nå, prøver de å stoppe riene*? Regner med det gir seg denne gangen å men fy så travelt det blir hvis jeg skal gå sånn i 6 uker til...får jo ikke gjort noe. I tillegg har jeg sønnen min hjemme noen dager i uka. får full plass i barnehage om 4 uker. Uff.....mye klaging nå..beklager...noen som har født så tidlig og hvilke symptomer hadde dere?? Var ikke slik med min forrige fødsel, begynte først 2 uker før termin...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, hørtes ikke gøy ut å være så plaget av kynnere. kusina mi fødte 5 1/2 uke før termin. gikk helt fint det ihvertfall. blei ganske mye stress i forhold til amminga da, siden han hadde problemer med suginga. tror de var på sykehuset et par dager ekstra, pga at han ikke holdt helt på varmen av seg selv. men er helt frisk unge idag ja:)

Skrevet

Hei! håper den holder seg der inne litt til. Heldigvis kommet så langt da. Får vel begynne å gjøre ting klart i tilfelle..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...