Gå til innhold

Herreud som de vokser...

Gizom81

Anbefalte innlegg

Var ute for å kjøpe noe nytt undertøy i dag... Er 5+5 og har gått fra 75 B til 75 D!!!!! Nå er det h&m undertøy, så jeg vet str varierer noe, men dette er vanvittig!! Lurer på hvordan dette blir hvis det fortsetter sånn!!!

Noen som merker det samme? Eller har noen erfaring om bra gravid bh er..?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Puppene min har begynnt å "blubbe" over bh-kanten, ser ekkelt ut, hehe. Kjenner de er tunge også. Skulle ut og kjøpe noen nye gode idag, men vi ble for seine.. får ta det på fredag når jeg har fri på dagen. Tenkte meg på Sørbø, har hørt at de har bra ekspertise og bra bh-er der?? Er 5+5 jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og takk for svar BAcer med mirakel-spire :)

Jo det er noe i det, tenkte meg å investere i noe bedre snart ja, trenger det! Hvor i landet er du fra? Vi er fra Oslo, og her burde det være mulighet til å finne en god butikk hvor de kan hjelpe til. Leste et sted at vi burde gå i en mammakles butikk... Men jeg føler kanskje at det er litt tidlig....

Nei, det ble mye skriblerier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, kanskje litt tidlig :) Bor litt utenfor Stavanger.. Har endel butikker å velge mellom, ja.. men har aldri hørt om dem, dette er vår første graviditet, så vi har liksom ingen erfaringer.. Har dere barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er førstemann, og er veldig velkommen. Tok oss 7 mnd før den satt, og nå håper vi bare det klorer seg fast og blir sittende til mars! Gleder oss vanvittig til å møte dette lille vesenet som skal snu opp ned på tilværelsen vår!

Vært hos legen ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi gleder oss kjempemye vi også :D Sluttet på pillen for nesten ett og et halvt år siden, så det er veldig velkomment her også ;)

Var hos legen igår :)

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår leebesøket gikk bra! Skal til jordmor 3. aug... Spent! Gleder meg veldig til det også!

Må stikke nå... Men vi møtes nok igjen her inne!

Takk for praten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

Åjada, de vokser.. :D er 5+4 og bh-ene er nesten for små nå.. Må nok ut i butikkene en dag snart og kjøpe nytt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vokser bare den ene puppen!!! Ser jo helt corny ut jo!! En B-pupp og en C-pupp. Håper virkelig at det jevner seg ut litt etterhvert, greit at ene er litt større men dette er drøyt. He he, ikke så sexy heller med en liten og en stor...

Jaja, bare spiren har det bra så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt redd for hvor dette skal ende. Synes de vokser for hver dag, og synes egentlig de er store nok som der nå 6+3....

Var ute å kjøpte BH'r i går, men synes det er vanskelig å finne rette str.

Noen som har noen bra merker for store pupper?

Gikk for Thriumf, men minnes at noen av venninnene mine som har store pupper hele tiden har et annet yndlingsmerke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...