Gå til innhold

August: Jeg føder snart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle augustjenter! Hvordan er formen deres nå som det begynner å nærme seg? Hos meg gikk plutselig vannet sist natt, og jeg har nå vært på sykehuset to ganger for registrering av rier og hjertelyden til babyen. Alt ser bra ut, og riene begynner å merkes nå, men det kommer ikke så jevnt eller sterkt enda. Har fått beskjed om at jeg blir satt igang innen 72 timer (fra vannet gikk) hvis jeg ikke har gått i fødsel av meg selv innen den tid, men det ser jo ut som jeg slipper det heldigvis! Har også fått bekreftet flere ganger av jordmødrene på sykehuset at det ikke er noen fare å føde nå, selv om det egentlig er en måned igjen til termin. Begynner ihvertfall å se virkelig fram til å få møte lillegutten min! =) Lykke til alle dere andre ventende også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, tidlig ute;-)

Lykke til, håper du får en storveis fødselsopplevelse! Gleder meg veldig til å lese din historie.

Klem

Skrevet

Hei du!

Utruli arti at du e i gang! : ) Her skjer d frøkteli lite.. Va på kontroll hos jordmora i dag, å då kuinn ho førrtæll mæ at høue va laaaangt oppe i bekkenet, så ho hadd einnu ikkje slått sæ t ro.. Å absolutt ìkkje fæsta sæ! Byinn å frøkt at d vell ta lang lang tid før snuppa mi e ute.. : ( Men du får ha løkka t videre! Hell oss oppdatert så længe du klar d då.. Om du vell lægg mæ t på msn, så e adr. [email protected] : )

Skrevet

Heisann! Har lagt deg til MSN jeg ;-) Her har ting tydeligvis stoppet opp litt, så det ser ut til at jeg blir satt igang i morgen tidlig. Får håpe lille jenta di bestemmer seg for å bevege seg nedover å feste seg snart også, er jo ikke lenge igjen til terminen din nå!

Skrevet

så spennende da =) fryktelig så dere sniker i køen her hehe =)

koselig det da.. tenk, snart får du møte babyen din. håper at du får en fin fødsel....

sender deg mange lykke ønskninger...

stor klem fra

Skrevet

Hehe, var ikke meningen å snike så voldsomt altså ;-) Takk for lykkeønskningene! Håper det ikke blir lenge til du og resten av augustjentene også får møte babyene deres!

Skrevet

Hei Bussi!

Så kjempespennende!! Håper alt går bra!!!

Jeg var på kontroll i dag hos jordmor her i Troms og alt ser fint ut. Har åpning og hodet er festet men alt ser stabilt og fint ut. Reiser sørover mandag.

Lykke til i morgen! Hilsen meg =-)

Skrevet

Ojojoj! :-)

Så spennende da! Du har termin dagen etter meg, så det blir ekstra artig å høre målene på han når han kommer ut! :-)

Sist jeg var gravid gikk vannet 19 dg før termin. Etter noen timer kom veene som varte i 36 timer, inkludert 6 timer med drypp - men åpninga sto fast på 2 cm, så det ble keisersnitt tilslutt. - Håper det går bedre med din igangsetting, blir spennende å høre hvordan fødselen blir.

LYKKE TIL ! :-)

Skrevet

Masse lycke til og blir såååå avundsjuk på dig som får möta din lille ven NÅ :)

Skrevet

Åh så spennende!! Masse lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...