Chiquita Bananas Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #26 Skrevet 19. juli 2006 Lurte på en ting - den lufta som går inn i oss...hva er det som skjer inni magen med den ?? Fordi når den siver ut (en sjelden gang vel å merke jenter !)...så lukter den så råttent.... Til og med hunden min går bort fra meg.... Bare lurer... Siden jeg skal begynne på denne dietten så regner jeg med å være venneløs en periode (
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 19. juli 2006 #27 Skrevet 19. juli 2006 Den lufta er nok innom tankene dine, derfor den er så skitten...
Chiquita Bananas Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #28 Skrevet 19. juli 2006 hehehe....uff...da er det ikke rart det stinker !!! ;op
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #29 Skrevet 19. juli 2006 He he he du er bare herlig du.Alle hebbiene her inne..:0) Ikke spis honning melon og kake før du skal legge deg.Det går på magen..Her er det luftig gitt...
Chiquita Bananas Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #30 Skrevet 20. juli 2006 men men...jeg vil ha kake... Jeg har blitt så besatt på kake nå - fordi det er fy fy... Ops - jeg skulle jo slanke meg... eller skulle jeg ?? har glemt det ut.... synes å erindre noe med luft, vann og gulrot blandet med kjærlighet... AHA - gulrotstappe ) Jeg er den kuleste Hebbien )
Chiquita Bananas Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #31 Skrevet 20. juli 2006 duuuhhh.....drit å dra på deg !! Du er den kjedelig Hebbien som er så feit at hun må gå sideslengs gjennom døra og ble sparket for å komme gjennom !!! Så JEG er den kule !
Chiquita Bananas Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #32 Skrevet 20. juli 2006 å herregud Hebbie - her i dag igjen... Har du ikke noe annet å foreta deg enn å plage søte uskyldige bimmere ? Kanskje du burde få sjekket hjernen din ? Få deg skikkelige venner ??? Hørt om det ??
Chiquita Bananas Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #33 Skrevet 20. juli 2006 eeehhh....duuuhhh....sier du som er her inne HVER DAG.. Hvem var det som trengte venner ?? Ikke jeg ihvertfall.... Jeg er bare innom for å sjekke ut deg og de barnslige teite kommentarene - jeg ler meg ihjel av alt det teite. Tenk - jeg skriver ut alle kommentarene dine og viser dem til ALLE vennene mine - også ler vi så hjertelig på din bekostning. Så takk for underholdning !!
Chiquita Bananas Skrevet 20. juli 2006 Forfatter #34 Skrevet 20. juli 2006 Venner ? Vil det si kassa du har nede i kjelleren med alle meitemarkene ?? Ja - da skal jeg si du har mange venner.... Skikkelig bra venner uten trynet !! Heldigvis for dem så slapp dem å spy når dem så deg ditt feite drog av en banan....
Gjest Skrevet 20. juli 2006 #35 Skrevet 20. juli 2006 Godt det ikke bare er meg og Mami19 det er noe galt med i varmen;) hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå