Gå til innhold

Vonde tanker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker så mye rart for tida... Ligger våken om kvelden og tenker på at kanskje jeg har en sykdom som jeg kommer til å dø av, så har vanskelig for å sove selvom jeg er trøtt hele dagen.

Tenker på så mye.. HIV,kreft osv.. Selvom jeg bare er 18år..

Har hatt sex med en som har hatt sex med mange, men han sjekker seg visst ofte og er ikke visst ikke syk.

Oldefar døde av kreft lenge før jeg var født..

Så er vel liten sjans forat jeg er syk.. Men det irriterer meg. Var ikke sånn før jeg blei gravid.. Noen fler som har tenkt noe lignene? Har dette noe med graviditet og gjøre i det hele tatt..? hormoner kanskje? hmmm...bekymra..

Også tenker jeg ofte på hva som har skjedd tidligere i livet mitt, og hvordan mitt nye liv kommer til og bli som mamma...

 

Ting har godt så fort.

Jeg er snart 6uker på vei.

Og har forlova meg for ett par uker sida..

For en måned sida var jeg bare en vanlig jente som visste lite om at dette skulle skje så fort..

 

Men er veldig glad også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo ha mye med graviditeten å gjøre, en blir jo ofte bekymret for at noe skal være galt da! Hvis du tenker plagsomt mye er det jo ingenting i veien for å gå i terpapi da,( treng ikke nødvendigvis være psykolog) Men personlighetsterapaut e.l dette hjelper en til å slappe av også. Det finnes jo også aromaterapauter som også driver samtaleterapi, jeg har veldig god erfaring fra dette!! Desse kan du jo gå til uten at det treng være så mye, bare for å tømme hjertet for bekymringer!

Håper dette kunne hjelpe litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...