Gå til innhold

gravid utenfor livmoren..


missamor proud parent.:)

Anbefalte innlegg

jeg lurer på om man får alle de vanlige symptomene hvis man er gravid utenfor livmoren..??blir det likt.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ikke like mye symtpomer da heg var gravid utenfor livmoren. Graviditetstesten ble heller ikke like fort positiv som den gjorde denne gangen. Så det der kan nok være indiviuelt.

Er du bekymra for om du er gravid utenfor? Jeg fikk veldige smerter da jeg var 8 uker på vei, og ble operert da.. så du skulle nok ha merket det snart da iallefall..

Kontakt iallefall legen om du er redd for at dette kan være tilfelle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med chill+, du ville ha merket det nå! I hvert fall hvis den er i egglederen. Veldig vondt og spotting er tegn å gå etter.

 

Jeg testet positivt på dag 15 da jeg hadde exu, mens denne gangen testet jeg positivt på dag 11 og tar det som et godt tegn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og takk for svar..)jeg er litt bekymret fordi jeg kjener en rar kul i venstre side hvor egglederen er..men har ingen smerter..skal på UL imorgen så får bare ventre og se..))men vokser livmoren på samme måte oxo?for den kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda!? Men jeg ville trodd du hadde smerter ved exu så sent altså!

 

Høres rart ut om livmoren skulle bli så stor at du kjenner den uten at den har en huleboer. Kanskje du har en ufarlig cyste, en sånn som går vekk av seg selv? Det er forferdelig å ikke vite! Hold oss oppdatert. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja vi får håpe på det beste.))skal fortelle hvordan det gikk på UL imorgen..))

gleder meg veldig til det..få litt ro i kroppen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...