Gå til innhold

tok test i dag

Gjest

Anbefalte innlegg

jeg tok test i dag jeg å jaggu... der ble det kryss ja.. å jeg som ikke hadde tenkt til å få flere barn da.. hmm. har jo nettop fått ei tulle... hun er 7 mnd å har en gutt på 6 år å... jaja 2 eller 3 merker man forskjell da... hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!! Da får tullemoren din en å leke med på "sin alder" etterhvert... Ikke dumt det.. Så får heller denne spiren bli den siste ;0)

Gratulerer apriil_snarr???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer. Er i helt samme situasjon som deg, bare omvendt har en gutt på 7 mnd og en jente som snart fyller syv... Hadde tenkt å få flere barn men ikke så kjapt:)

Har termin 13.mars

En ting er ihvertfallsikkert vi kommer til å få det travelt he he he...

Hvor gammel er du og og hvor bor du i dette langstrakte land???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ett år eldre enn meg, fyllte 25 i juni og bor i bergen et liiiite stykke fra oslo:) Så merkelig at vi ikke har møttes her inne før, når er lillegullet ditt født?? Mitt ble født 7 desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da het jeg desember keiserinne for hun er født 22 des... det er sjeldent man treffer en man har så mye til felles med for det tør jeg da virkelig å påstå vi har... :-)

bergen ja. ja det er jo desverre et stykke unna... bundet der elle??? hahaha neida... men vi kunne vel kansje ha utvekslet nr da nettet her jeg bor er meeeeget ustabilt.. er på hytta å her er nettet 10 ganger bedre.. har du msn feks??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg het november baby blir desember baby, jaja msn har jeg.

[email protected], men jeg sitter på en annen maskin nå fordi sambo holder på å fikse hoved pcen(er sikkert ferdig i morgen) og på denne har vi ikke msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...