Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Barneslig dette her men... er bare så hormonellt forbanna på ei venninde som hele tiden skal sammenligne magen min med sin(det er nesten 2 mnd forskjell på hvor langt vi har kommt!), og i tillegg sammenligne hvordan jeg ligger an ift andre! Blir helt gal!!!!!! Synes magen min er fin og alt, vet at den ikke er stor i det hele tattfaktisk, ift hvor langt jeg har komt, men blir drit sur når hun begynner å diskutere dette her.. selv er hun ikke liten, men vil vel gjerne høre at hun er nettopp det da.. hva skal man si til sånn folk?! Hun er liksom en god del eldre enn meg også, så fatter ikke helt... barnslig?!
Sigbeth Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 nei, vi kan jo alle bli hormonelle og overreagere når vi er gravide. Tror nok jeg ville sagt fra til henne hvordan jeg følte det og at jeg ikke var interessert i å diskutere dette mer. Kanskje ikke så lett, men vi må prøve å skåne oss selv fra stressfremkallende situasjoner mener nå jeg, av hensyn til oss selv og babyen, og det virker jo som dette frembringer mye stress hos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå