Gå til innhold

fikk min baby watcher i dag, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har eg fått min baby watcher. Å først så gikk jeg for meg selv å testet den ut. Fant foster lyden med en gang nesten. Så gikk jeg nedd til mannen min ig dattera mi. Fant den fort da også. Men så skulle jeg prøve nå i kveld. Prøvde lenge, men fant den ikke. Men det er vel vanlig det??? Noen som har en sånn med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig..:) Noen ganger sliter jeg også med å finne mini. Selv om jeg har hørt tidligere på dagen..:) Hvor langt er du på vei?

Skrevet

jeg bestilte min for to uker siden, har ikke fått den ennå, begynner å bli utålmodig! hvor langt tok det for deg?

tror det er veldig vanlig, leste at man må treffe mest mulig "på" hjertet for å få inn lyden. babyen kan ha snudd seg eller ligger i en vanskelig posisjon. det er helt sikkert ikke noe galt:)

Skrevet

Jeg er vel 17 uker. Er i tvil, for de sier foskjellig hver gang. Men ska på UL den 31 Juli. Jeg bestilte min på Fredag tror jeg. Så den kom fort!

Skrevet

Neida, men de er flinke til å gjemme seg de små der. Er nesten like langt som deg, er 16+2 i dag, og noen morgener finner jeg ikke babyen i det hele tatt...:) De kan jo ligge med ryggen til, på siden , de kan snu seg så fort vekk at den ikke rekker å måle noen lyd. Om du har hørt den før i dag er alt bra...helt sikker...:)

Skrevet

hvor mye koster en slik baby watcher, og hvor bestiller dere den fra? :)

Skrevet

litt over tusen kroner, jeg bestilte babywatchern min + ekstra gel så det ble 1200 og noen kr.

på www.babywatcher.no

bestilte min på tirsdag, så håper den kommer snart:)

Skrevet

takk :) men vet du om det går ann å få kjøpt i noen butikk, eller må den bestilles fra nettet? Er litt ivrig ser du :)

Skrevet

Hei. Eg har også bestillt babywatcher. Men eg er bare i uke 11,kan man forvente å finne hjertelyden med babywatcheren så tidlig eller må eg vente litt?

Skrevet

Ja du kan høre den fra uke 11, men du bør nok ikke forvente å finne den så tidlig.. I alle fall ikke bli redd om du ikke finner den ! Det tar tid å lære seg hvor man hører den også :)

Skrevet

Har ikke babywatcer, men hos meg fant ikke engang legen hjertelyden, så godt hadde småen gjemt seg, men på ultralyden så var det masse masse godt liv å se!! :) Kunne ikke gjemme seg da nei!! hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...