Yulia Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Når sluttet dere å ligge/sove på magen? Jeg er i uke 20 og synes det er litt rart å ligge på magen nå..
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Kommer jo sikkert litt an på hvor stor magen din er. Jeg er nå i uke 26 og har ikke sovet på magen i mange mange uker. Tror jeg sluttet med det rundt uke 18-19....var ikke vondt da heller, men syntes det var merkelig, og så var jeg jo redd for å presse dette stakkars barnet :-) Nå blir det bare på siden for min del, da ryggen er håpløst pga problemer med pusten.
Rosaglede Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Jeg ligger på siden er i uke 20+1 i morgen....Har aldri likt å sove på magen...på rygg går også bra
Mamma2006 Skrevet 20. juli 2006 #4 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er 27+5 og ligger fortsatt på magen. Har ingen problemer med det. Men så har jeg nesten ikke mage.
jakm80 Skrevet 20. juli 2006 #5 Skrevet 20. juli 2006 Magen er min beste sovestilling, men har ikke kunnet ligge den veien fra ganske tidlig! Er nå 27 uker på vei, så nå har jeg i allle fall ikkje mulighet til det : ) Ligger stort sett på siden, da jeg får masse kynnere når jeg ligger på ryggen og det virker som om babyen ikke liker det når jeg ligger på ryggen..
ingru Skrevet 20. juli 2006 #6 Skrevet 20. juli 2006 Uansett så skal man vel ikke ligge rett på ryggen etter 6 mnd?
Mamma2006 Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor skal man ikke ligge på ryggen etter 6 mnder??
Hanne og jentungen Skrevet 20. juli 2006 #8 Skrevet 20. juli 2006 Henger meg på? hvorfor ikke. Skal jeg kun kunne varierere mlm sidene, og hvem skal sjekke at jeg ikke sover på magen? hehe, stakkar samboeren min, han må jo være våken om natten da:)
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #9 Skrevet 20. juli 2006 Jeg er i uke 27 og har ganske stor mage nå og jeg liger på magen men våkner på siden. Legger magen oppi en svømmeting og har en pute under brystene og hodet kjempe delilig stilling. (Kan ikke ligge på ryggen er så forskjølet at det blir bare hosting)
Abracadabra Skrevet 20. juli 2006 #10 Skrevet 20. juli 2006 Etter det jeg har hørt/lest så er det ikke det at man ikke SKAL ligge på ryggen, men at dette begrenser seg naturlig pga at man da får vanskeligheter med å puste feks fordi magen presser på lungene...o.l....så det blir rett og slett for ubehagelig. Samme med det å ligge på magen, så lenge det ikke er ubehagelig er det ingen grunn til å la være - men kanskje noen andre vet noe mer?
Stratos med 3 barn Skrevet 20. juli 2006 #11 Skrevet 20. juli 2006 Har ei måneds tid igjen til termin. Sovner som regel på siden, men må ligge litt på ryggen innimellom for å strekke den, selv om dette er litt ubehagelig på andre måter ofte ) Det snodige er at jeg fremdeles kan våkne i løpet av natten eller om morningen og da ligger jeg på magen... Det er ikke behagelig egentlig, så jeg fatter ikke hvorfor jeg gjør dette i søvne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå