Gå til innhold

Mille 80?!

Shabby Chic,jente07+aug'10

Anbefalte innlegg

Hei, sorry at jeg bare plutselig ikke svarte deg mer idag. Det kom plutselig haugevis av kunder jeg måtte ta meg av...!:)

Du tråkket ikke i salaten nei!Vi skal ha stort kirkebryllup med instrumentalversjon av "You raise me up" på trompet, masse gjester og god mat!Skikkelig sånn typisk romantisk bryllup, hehe!;o)

Dagen etter bryllupet drar vi rett til Sperlonga, en liten by en time utenfor Roma, langs den italienske riviera- så da skal vi bare nyte hverandre og ferien!:) Gleder meg noe helt sinnsykt....!:oD

Vi snakkes!Håper du ser dette da!

Klems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey:) Egen tråd med navnet mitt på:) Det går bra vettu, lurte jo litt på hvor du var blitt av, men der var du jo:) Akkurat sovet noen timer jeg. Skal på nattevakt, og da er det bare å legge seg ned og tvinge seg til å sove..snork, snork:)

Åh, herregud; "you raise me up" er jo bare helt nydelig da! Gjett om det kommer til å bli romlemantisk<3 <3 heldiggris!:)

Og på den italienske riviera skal det jo være kjempe fint! Jeg har selv vært i Roma, og det var jo en opplevelse i seg selv. Dere kommer til å få en super tur!

Jepp, vi får vel snakkes senere da. Håper det:) er så koselig å "snakke" med deg. Så får du ha det bra så lenge!:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5676630
Del på andre sider

Hei du, nå er jeg her igjen!Å,så gøy å bli "ropt på", hehe! Har ikke vært her inne i helgen, har vært så mye å gjøre. Men idag er jeg på jobb igjen, og når det er stille sitter jeg ved pc'en da vettu! Bra med meg vettu, var på Din Sko på lørdag, der er det 50% på nesten alt - endte opp med 3 par....heh...men det ble bare 300 kr totalt, litt kupp det da!:o) Ellers har jeg vært masse ute med hunden min og kjærsten, og hadde et lite rydde og vaske-kikk, så nå ser det pent ut hjemme...hehe, pleier å få det på søndager, vet ei hvorfor...!

Bra med deg da?Gjort noe gøy? (forrsten,du har sikkert fortalt det, men er du sykepleier eller liknende?)

Klems*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5713186
Del på andre sider

Der er du ja! Så bra:) Å, så du har litt sko-dilla du også? Elsker å kjøpe sko selv, spes hvis de er på salg!

Har egentlig ikke gjort stort, jobbet masse frem til i går (startet ferien i dag), så stort sett gått i jobbing og soving..

Er hjelpepleier jeg.. hvordan visste du det? :)

Ellers er det jo drit deilig med ferie nå, skal bli 3 herlige uker. Bortsett fra en stooooor krangel med kjæresten i dag, holder på enda egentlig. Fader altså, han kan virkelig kunsten å krangle, når vi først begynner skjønner jeg meg faktisk ikke på han i det hele tatt.. Men det er vel sunt for forholdet, er det ikke sånn man sier da:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5715623
Del på andre sider

Annonse

Eh ja, har litt skodilla...det er jo såå mye fint, også må (?) man jo ha noe som passer til fargene på klærne, ikke sant! Litt dårlig unnskyldning, men det er gøy med salg ihvertfall!:)

Tenkte du jobbet med noe innen helse, for du sa du skulle på nattevakt...jobbet endel på sykehjem i skoletiden, så kjenner litt til det!:)Ålreit det da!

Superheldiggris som har ferie, jeg har akkurat vært ute på befaring hos en kunde, skal ha møte med en til og tegne kjøkken for en tredje...puh!Også er det skikkelig "ligge-på-stranden-vær" ute....Har mest lyst til å dra ut på sjøen, spise is, lese masse mote og interiørblader og bare være, liksom! Skal du bort, ut å reise eller noe? Dumt at ferien fikk en dårlig start med krangel da, men det går alltid over igjen, også elsker man hverandre plutselig mer enn noen gang, også er livet rosenrødt igjen,hehe!!! ;o)

Klems*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5721512
Del på andre sider

Er så greit å skylde på at alt må matche, hehe:)

Stemmer det, skulle jo på nattevakt den ene dagen vi skrev, så der hadde du rett! Trives veldig gidt i jobben min, jobber både dag, kveld og natt, så har veldig varierende arbeidstid. I tillegg har jeg to arbeidsplasser, noe som fører til at jeg sjelden går lei. Deilig med litt avveksling. Jobben din da? Hørtes jo spennende ut, hva jobber du med egentlig?

Vi reiser på ferie om en uke, blir deilig. Skal til Tunisia...vaaaaaaarmt:) Og det er jo akkurat den el uka mi, så får håpe det kanskje klaffer på ferie:) (hadde ikke vi el samtidig?..3 aug?)

Krangelen vår ja..... den varte faktisk til sent i går kveld... er det mulig... også over en liten dritt ting bare... men ordnet seg heldigvis.:)

Nå må jeg gjøre litt husarb. Ser ut som det har vært et lynnedslag her....

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5722313
Del på andre sider

Er interiørdesigner jeg-kjempegøy det altså! Jobber med skreddersydde kjøkken, bad og garderober, og hvis folk trenger hjelp til noe annet...farger, tapeter, tekstiler etc. Veldig artig å få jobbe med hobbyen min, men vet ikke om det blir det resten av livet da...lyst til å starte noe eget etterhvert. :o)

Tunisia?????Å, der er det vakkert!!!Men det er ikke farlig da?Nå "i disse terror-dager"? *misunnelig likevel* ;o) Det høres helt fantastisk ut! Kos deg masse og lykke til med husarbeid!

Vi snakkes!

Klems*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5722747
Del på andre sider

Interiørdesigner...åh... det høres så spennende ut altså... Jeg og elsker interiør og sånn, men bare på hobbybasis altså! Men det yrket der er ett av yrkene jeg kunne tenkt meg om jeg ikke ble hjelpepleier!

Har du vært i Tunisia? Da må du fortelle meg litt:) Vet så lite om stedet! Skal til Djerba da, vet ikke om det sier deg noe. Står i brosjyrene at det er sånn sjørøveraktig der...:)

Men farlig???? Ikke si sånn a, nå ble jeg nesten litt nervøs..:) Har vel ikke vært uroligheter i Tunisia, har det det?? Uff, begynte å tenke i de baner selv nå...:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5723131
Del på andre sider

Nei,har ikke vært i Tunisia, men har sett at det er fint der. Var i Egypt i fjor, det var en super-super tur! Deilig vær, vannet var azurblått og masse flotte korallrev. Der var det genialt å snorkle, er ikke sikkert på akkurat hvordan det er i tunisia...!Det har ikke vært noen uroligheter i Tunisia så vidt jeg vet, men de anbefaler jo ikke å dra til Egypt lenger, pga faren for uroligheter...!Men ikke vær bekymret, sorry at jeg nevnte det i det hele tatt, det blir sikkert en kanontur!!:o) Og har jo hørt om flere som har blitt gravide på ferie, fordi de bare nyter tilværelsen og ikke tenker så mye på det!Tenk hvis det blir en liten tunisia-unnfangelse?!;o) Kult da!!

Jeg skal vel egentlig ha EL 3.aug jeg også, men denne mnd skulle jeg ha TR 20.juli, men fikk ikke ordentlig før 22...men til gjengjeld er den ferdig allerede idag, etter 3 dager, så jeg er litt i villrede...!Finnes bare en løsning på det problemet-> massssse sex neste periode!!!hihi! ;o)

hehe,nå har jeg snart pc-skrive-krampe i skulderen..må ta en bitteliten pause!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5723218
Del på andre sider

Ja, håper virkelig på en liten ferie-baby! Blir ikke mye å se til oss utenfor hotellrommet tenker jeg:) Har vært og shoppet til turen i dag:) Masse nye klær (og sandaler selvfølgelig!!:) Samboer var faktisk værst med shoppinga, hehe:)

Nei da, har roet meg ned igjen ang tunisia, og om det skulle være "farlig" å dra dit, kommer mok hjem like hele som vi dro..:)

Ja, min el dag er jo også 3 aug, men vet ikke helt om jeg tør å stole helt på det, har hatt litt varierende sykluser i det siste. Men 3 aug er nå i hvertfall regnet ut etter siste mnd syklus.

Egypt høres jo også bare helt herlig ut, var det du og kjæresten eller? Har dere vært sammen lenge forresten?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5733355
Del på andre sider

Annonse

Å,fikk du med samboer på shopping?!Det er skjeldne saker her i gården...da må jeg ha lagt opp en konkret rute, så han ikke blir forvirret, hihi, så må jeg lokke med pølse, is og brus!Hehe, de er som små barn av og til, men veldig gode å ha da!:o) Har vært sammen i snart 4 1/2 år, forlovet i 2 1/2. Var på folkehøyskole i ett av årene, men det var nesten som en "prøve" av forholdet vårt, og det holdt godt!:)Verden beste gutt, så det er jo derfor jeg gifter meg med han da, hehe!:o) Også har vi en hund på 6 1/2 år, wheaten Terrier, som heter Viggo! Han er jo liksom baby'en vår allerede da!

Forresten, presten som skal vie oss hadde pratet med mamma her om dagen og spurt om hun visste om vi ha tenkt på å få barn.....mamma (helt uviten om prøving) sa det at "neeei, de vil vel jobbe noen år til, og egentlig har jeg ikke peiling..." Da hun fortalte det til meg, måte jeg virkelig slite for å holde masken! Hun er av den typen som virkelig kan lese reaksjonene mine på null komma niks! Puh!Tror ikke hun skjønte noe!

Vært sammen lenge dere eller?Hvilken pp er du i igjen...husker ikke jeg, du har sikkert sagt det!:o)

Egypt er fantastisk ja!Egentlig hadde vi booket et 3-stjerners hotell, men da vi oppdaget at de hadde booket feil dato, fikk vi heller restplasser på et 5-stjerners, billigere enn det første! Så det var jo som en drøm...Når vi lå og solte oss, dukket det stadig opp kelnere som lurte på om vi var tørste eller sultne.....hehe, følte oss skikkelig luksuriøse da altså!:)

Ops, dette ble jo langt dette....er nok litt skravlesyk ja...!:o)

klems*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5738641
Del på andre sider

Hei:) Der hadde du svart jo!:) Vært borte i hele dag omtrent, så nå tenkte jeg og sjekke om du hadde vært innom skravletråden vår. Syns det er så kult med dyr som heter Viggo, vært borti både en hund og en hest før som het det:) Men tror faktisk ikke jeg klarer å se for meg rasen du har. Er den liten eller?

Vi har to nydelige katter vi da, eller det vil si, de var jo egentlig mine, men samboer har nå blitt stefar:) Jeg sa at enten fikk han ta meg MED kattene, eller ingen av oss (han var nemlig så i mot katter da vi møttes) Og jeg da, kattene er jo virkelige babyene mine, er bare sååå gla i de, og er alltid kjempe trist å være på ferie fra de, så gruer meg litt til uka:) Men det morsomme da, det er jo at nå er samboeren omtrent like gla i gutta mine som det jeg er. Sist vi var på ferie, var det han som først sa han savna de:)

Artig det med mora de og presten da:) Hehe. Driver dere og prøver sånn i all hemlighet, eller er det flere som vet om det:? At vi prøver er det kun ei venninde av meg som vet, ikke fortalt det til noen andre.. Om det skal ta lang tid orker jeg ikke alle spm som sikkert vil dukke opp. Synes det er greit st vi liksom er alene om det. Og derfor er jo bare denne siden her så utrolig god å ha! Blitt litt avhengig:)

Vi har bare vært sammen i 2 år vi.. men vet at dette virkelig er mannen i mitt liv:) Kjøpte enebolig sammen i febr og storkoser oss. Har et laaangt og totalt mislykket samboer forhold bak meg, så brukte lang tid og var ekstra forsiktig med neste kjæreste. Men han var verdt å vente på! Vi er forresten i 3pp,så nå håper vi virkelig på at alle gode ting er 3!

Shopping ja, det værste er at samboeren min shoppet faktisk mer enn meg i går. Han er til og med værre enn meg på å bruke lang tid på prøving og sånn, og vil innom ALLE butikker:) Så der har jeg hatt flaks.

Å du har gått på folkehøgskole du og? Det har jeg også, var virkelig det beste året i mitt liv:) Tenker stadig tilbake!

Oi ja, det ble langt det innlegget her også:) Er så koselig vettu:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5743989
Del på andre sider

heihei!Fisket opp tråden vår fra side 3 igjen jeg også nå!:) Fikk ikke gått inn på her igår, altfor mye å gjøre. Merker at folk er ferdige med ferie og får lyst til å pusse opp nå. Viggo ja, han er en..tja..mellomstor hund med hvite krøller, men røyter heldigvis ikke- han er virkelig lille babyen min!;o) men nå er han på hytten til svigers denne uken, så jeg får ikke sett han før til fredag, men da skal vi til gjengjeld ha han den uken vi har ferie :o)

Prøvingen vår er nok ganske hemmelig ja...bestevenninen min vet det,men hun er på et helt annet singel-stadium i livet, så hun synes det bare er koselig og prater egentlig ikke så mye om det. Har fortalt det til en til, men hun ble nesten litt sur og fornærmet, så der gav jeg opp.....skjønner ikke hvorfor enkelte må være så teite?!Hun sier at de skal ihvertfall ikke ha barn før de er 30, fysj, så mye bråk og slit, nei hun liker ikke barn...!Jaja,prøver jo å ha forståelse for det, men da bør jo hun ha forståelse for oss også?!jaja:o)

Du er i 3.pp du ja...hihi, jeg er i 2.pp (det så du vel egentlig i nicket mitt..) Men tenk hvis vi blir gravide samtidig??!!!!Det hadde vært kjempegøy da! :D Vi har jo t.o.m. EL nesten samtidig!!! Jaja,vi får håpe og tro at det blir mai-barn på oss! :o)

Får jobbe litt jeg!Vi snakkes!

Klems*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5781372
Del på andre sider

Se der var du igjen:) Koselig!

Å ja, vet alt om det at ens dyr blir til babyer. Selv koser jeg veldig med kattene mine i dag, skal jo reise på ferie etterpå, og en uke uten de blir litt trist... Uff, at det går ann og bli så knyttet til disse dyra:)

Ferie ja, alt er pekket og klart, men gleder jeg meg.... faktisk ikke så mye.. merkelig, men blir nok helt sikkert kjempe bra! Og jammen skal det jobbes med å lage en ekte baby!! Hehe, hadde vært utrolig moro og kommet hjem og få vite at det hadde klaffet på ferie!

Og ja, vi har jo mulighet for å bli gravide samtidig vi, det hadde jo vært utrolig moro! Da kunne vi fulgt hverandre hele veien. Håper!:)

Nei,det er jammen ikke alle mennesker som klarer og glede seg på andres vegne, og ha forståelse for andre meninger enn ens egne! Sånt irriterer! Derfor har vi valgt å holde prøvingen mest mulig hemmelig, da er det liksom bare oss det står på..

Uff nei, får forberede meg litt til til avreise jeg.. kjenner noen sommerfugler i anmasj nå gitt... Så, om jeg ikke snakker med deg senere i dag, får du ha en finfin uke:) Så gleder jeg meg til å "prate" med deg igjen når jeg kommer hjem, får ikke håpe tråden vår har forsvunnet helt til den tid:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5782046
Del på andre sider

Heihei!Lurte på om du rakk å svare før du dro skjønner du!:o) Masse masse god tur, kos deg med varme, sol og bading.....og selvfølgelig samboer, hihi;o)

Drar på ferie til fredag jeg, så det blir nok lenge til vi prates, men vi får bare "rope" litt når vi er tilbake!:o)

Lykke lykke til!

Baj baj!Flai sejf !!! ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676323-mille-80/#findComment-5782234
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...