Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvordan skal man oppføre seg og gjøre i forhold til foreldre som favoriserer ett eller to barn framfor et tredje? (Dette gjelder i forhold til mine foreldre da, ingen av oss barna er barn lenger) Mine to søsken får støtte, oppmuntring og sympati uansett hva de gjør, positivt eller negativt, mens jeg må liksom klare meg på egenhånd, for der er det ingenting å hente... Er akkurat som at alt som skjer med meg er uinteressant og selvforskylt, uansett hva det gjelder... Vi prøver også å bli gravide, og det vet foreldrene mine. For noen uker siden meldte jeg meg inn i gullsmokken og fikk velkomstpakke med smokk som er beregnet til babyer tror jeg. Moren min virket til å tro med en gang at jeg var gravid, men ingen glede å lese i det fjeset... Har mest lyst til å kutte kontakten helt noen ganger, men vanskelig det også når jeg har ei datter som elsker besteforeldrene sine... Åh, den som kunne flyttet milevis unna!!! *drømmer* Unnskyld, dette var helt utenom tema, men måtte bare få ut litt frustrasjon!!! Signerer for øyeblikket med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676256-helt-utenom-tema/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 skjønner deg på en måte,for vi har det litt sånn i min familie også. er 4 søsken,2 av hver. føler at vi får like mye hjelp alle sammen,men mor kan aldri innse at guttene gjør eller sier noe galt. noe som er VELDIG irriterende når vi diskuterer ting. men kommenterer vi det,nekter hun selvfølgelig for at det er fakta. tror ikke det er så mye å gjøre med det.merker at jeg engasjerer meg litt mindre i visse saker. men du kan jo bare si det til de,hvis du ikke har gjort det.se om det funker. klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676256-helt-utenom-tema/#findComment-5676294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #3 Del Skrevet 19. juli 2006 Det som er det rare i vår familie, er at det alltid er jeg og mannen min som stiller opp når de trenger hjelp til noe, hva som helst. De sier som oftest ingenting om at dem trenger hjelp før dem helst skulle hatt det i går, allikevel stiller vi opp som best vi kan... Mine to andre søsken er sjelden med å hjelper til, så vi skjønner liksom ingenting... Det blir ikke snakket så mye i min familie om noe er galt... Slik som nå; det virker som om vi har sagt eller gjort noe som ikke ble "godkjent", men hva aner vi ikke så lenge dem ikke sier noe... Jaja, dem får holde på, så får jeg kose meg med min lille familie i stedet, vi har det i allefall veldig bra Håper vi også får til å utvide familien vår til 4 medlemmer nå så Skal visst ikke bare være greit med familie heller, hehe... Lykke til til deg også Klem HI Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676256-helt-utenom-tema/#findComment-5676384 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå