Gå til innhold

prøvere/snartprøvere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

noen som har oversikten over prøvere eller er det kanskje noen her som planlegger å bli prøvere litt frem i tid?

vil være prøver nå,men mannen mistet nettopp jobben pga konkurs i firmaet han jobbet for.MEEEN når han får fast jobb kanskje...

håper at det skjer snart.kulle egentlig vært prøvere nå,menmen..

En av oss må jo ha fast jobb først

Fortsetter under...

Annonse

Utdanningen tar jeg pause fra, familien min vet at vi prøver og gleder seg kjempe masse, familien hans er det verre med. De har til og med sagt at det må vi vente lenge med..heh. Gleder meg litt til å si det til hans fam jeg, se skjokket liksom, neida hah.

Ellers så føler vi at vi har det vi trenger og er i stand til å gi et barn en god oppvekst. Har et stabilt forhold, har et hjem, mannen har fast jobb og vi ønsker dette sterkt begge to. Så nå gjenstår det bare å bli gravid da, noe som ikke var så lett.

Lykke til med planer og prøving alle sammen!!!

Tusen takk for svar.

var i bursdag i vår og satt på siden av ei tante.hun spurte hva jeg skulle gjøre til høsten 07,og samboer spøkte (litt mer alvorlig enn hun trodde kanskje) med at jeg antaglig kom til å være hjemmeværende husmor da (med en liten en og fikk et )konstant og spydigsvar: "nei,guri me,Du må jo få en ordentlig utdannelse først!!" (er utdannet barne og ungdomsarbeider) jeg svarte i en freidig tone tilbake: "jeg har en ORDENTLIG utdannelse jeg" men jaggu ble jeg såret av den kommentaren. Derfor jeg spør-er mange som kommer og sier slikt..?

prøvd lenge nå da?

Huff ja, slike kommentarer sårer. Har egentlig ikke fått så mange slike, bare inne på forum. For de fleste vi har fortalt at vi prøver til kjenner oss godt og mener egentlig ikke noe negativt om det. Men vi har jo fått en sånn "tale" fra en i hans fam om at vi må vente lenge. Den kom etter at hun så jeg var ganske så betatt av en baby. Vi har prøvd i et halvt år nå * sukk*, dere da?

jaa,er vel litt for flink til å ta seg nær av slike ting.men hun er jaggu meg frekk å ja,som sier rett i ansiktet mitt at min utdannelse ikke er bra nok.akkurat som det spiller noen rolle for hvor god mor jeg blir.

ja..er det ikke litt irriterende...?men prater mye om barn og spøker en del,for på en måte å forberede dem-selv om vi ikke har sagt at vi skal begynne å prøve,så snart han har fått jobb igjen.skule jo egentlig begynne prøvingen nå,men så gikk jo firmaet han jobbet i konkurs-så da sto han jo uten fast jobb,å det går ikke.så må vente litt til da.

men timene og dagene kjennes ut som mndr og år..blæh..

Ja det er fryktelig irriterende, akkuratt som utdannelse eller karrigjere har noe å si. Ånei så kjedelig da! Håper han fort får en ny jobb. Men uansett om du skulle bli gravid ( noe som kan ta tid, hehe ) så tar jo det 9 mnd før ungen kommer ut også. Og innen da har han sikkert funnet seg noe, men det er jo greit å ha ting i orden også da. Ja tiden går kjempe seint, vente på å få prøve, vente på å bli gravid, vente på ungen, huffhuff. Hvor bor dere da?

jupp..men han har jo kontrakt på midlertidig en stund til med muligheter for fast etter.så..tenkte jo å prøve neste mnd egentlig,så vi får se nå hvordan det blir.som du sier så kan det jo hende at han får jobb innen den tid,han har jo mange kjente som tilbyr han jobber,sånn sett så går jo det fint-mest for stabiliteten sin del.venteventevente ja!

mange ganger skulle jeg bare ønske at jeg var 22 og alt var perfekt-så ingen bedrevitere alltid måtte ytre sin mening.menmen..skal ikke klage.har jo svigers som bare venter på å få høre at vi har en hemmlighet;)så får ukjente og ubetydlige mene det de vil.

langt oppe i nord,enn dere? har du fikset hjemmesiden forresten?

og gjesteboka?

Annonse

Ja hva folk kan faa seg til aa si noen ganger!

Har ikke faatt noen spydige kommentarer enda, men faar stadig et lite sjokk i ansiktet som f0lger med en uttalelse som *er ikke det litt ungt da?* er 20, samme som samboer.. vi har vert sammen i 3,5 aar og samboere i rundt 3.. har det stabilt, har egen leilighet, har jobb naa, samme med samboer, saa det skal nok gaa bra selv om 0konomien kanskje blir litt trang!

Mest blir det vel utenforstaaende paa gata, unge jenter/gutter og lignende som titter langt etter den lille struttende magen min og sikkert lurer paa hvordan jeg havnet i *ul0kka* (ser vel kanskje yngre ut enn jeg er hehe)

men men vi faar bare bite tenna sammen og vere stolte for det! saa lenge vi vet at vi gj0r det rette, og barnet er velkommen saa er jo det det aller viktigste :D

vet hvertfall at vaart lille nurk er hjertelig velkommen av meg og sambo samt familie, selv om det kom uventet og vi hadde helt andre planer! :)

lykke til alle sammen :)

Oki, vi bor i Bergen. Ja jeg har bare sluttet å bry meg hvis noen sier noe på forum eller andre steder. Jeg vet at det passer fint med barn nå og dette er jo noe vi har tenkt godt gjennom. Så da gidder jeg ikke å høre på de som sier at det ikke gjør det.

Nei altså hjemmesiden var vekke en stund, men nå er det fikset. Så nå er det er bare gjesteboken som mangler, tror det har klikket skal få mannen her til å fikse det. Det var fresten helt nydelig hus dere hadde, skjønte at det var deres nå.

huff. svigers er kjempeivrige på å bli besteforeldre, mens min egen mor har opptil flere ganger oppfordret meg til å "knipe igjen".

Men jeg bryr meg ikke så mye omhva folk mmåtte mene..

ønskedrømmen; vi starter vel forhåpentligvis prøvinga på nyåret/våren,

men det spørs altså på hvorvidt mannen min (tihi, moro å si det der) er nødt til å reise til utlandet en periode eller om han slipper.

vil nødig sitte kvalm og gravid igjen i norge, selvom jeg ikke har noen illusjoner om at spira sitter med en gang..

men det er sørenmeg lenge å vente!

sorry at ejg svarer seint og skriver dårlig, jeg må sitte med laptopen i en helt spesiell vinkel oppå en sofarygg for å få nettverk her.. er på sommerjobb og har lite tilgang på nett.

åååja..bor laaangt unna du da;)kjempe koseli å høre at noen på min alder er gift:o)fornuftig tanke det ja.folk på forum må mene det de vil,men r likom litt ekstra sårende når noen i familie eller nære åpner munnen...

er adressen den som du skrev på hjemmesiden min?prøvd å komme inn tidligere,men uten hell...

Takker:)skulle absolutt hatt maling og diverse,men så er det dette med penger da..;)tar tiden til hjelp,håper å få råd til å male snart.

Nesten det samme her i gården.svigers venter nok bare på at vi skal komme å si at vi prøver/er gravid,mens mamma oppfordrer til å "kinpe igjen",men tror egentlig hun gleder seg veldig,for hun "hysjer" på de som sier noe negativt om unge mødre.

nei,det er sant,man skal ikke bry seg så altfor mye om hva folk mener,

det er vel noe man må prøve å lære seg til.

Hmm..kanskje vi blir prøvere på samme tid da :o)hadde vært trivelig å "følge" hverandre:) JEPP,vet hva du prater om,før satt jeg å tellte år og mndr,mens nå syns jeg dagene og timene går tregt frem til det blir min tur å kjøpe gravitetstest...kommer til å bli så glad,skremt og lykkelig den dagen testen viser positivt,at det spørs om tårene noen gang kommer til å stoppe;)

hehe..ser deg for meg med laptopen. "Jeg skal på BIM,jeg MÅ!" ;)

haha, ja det skal jeg love deg! mye frustrasjon der jeg måtte skrive innlegg på nytt og masse styr!

men nå er jeg heldigvis hjemme igjen.

prøver å skjerpe meg for å pakke litt, skal flytte om under tre uker.

i grunnen er det litt deilig. å få noe helt annet å tenke på, jeg skal innrede et nytt sted å bo, må pakke, ordne med logistikk i forhold til flytting (helledussen så mye ting en har! holder ikke med en stor tilhenger her nei!!)

hehe, værsåsnill å knipe litt igjen du og da, så kanskje vi kunne fulgt hverandre!! er nesten litt sårt veit du, når noen blir gravide, føler at alle "går fra deg" på en måte--

men jeg er fremdeles der ejg da, at jeg håper på en måte på at prøvetida kan ta litt tid (ikke for mye da) sånn at jeg får tid til å nyte spenningen rundt det!!

Mannen min sa han ikke visste hvordan han kommer til å reagere den dagen jeg kommer viftende med en positiv test, men han mener han kommer til å skjønne det før meg. haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...