Gå til innhold

Allrede mage


☆3SMÅTROLL☆

Anbefalte innlegg

Er andre gangs fødende er 11 uker på vei og folk ser allerede at jeg er gravid. er dette normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er går inn i min12 uke nå og jeg har klart synlig mage...har hatt det i noen uker nå!!

Så jeg sliter med knappen å stramme jumprer = )

Alle ser det på meg å alle spør,men det er jo bare litt kjekt og = )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo det, men jeg syns bare at det er frekkt når de sier: Så stor har jeg aldri sett noen være når de kun er 3 mnd på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt normalt. Livmora kjenner igjen tegnene fra forrige gang og utvider seg derfor fortere.

Med min 2. mann var jeg enorm. På UL i 18 uke var jeg like stor som de som gikk på overtid. Nå skal det sies at han var 4,7 kilo og 55cm da han ble født, men jeg ble stor med en gang. Legene trodde jeg hadde kommet 4 uker lenger da jeg var på første kontroll fordi livmora var så stor.

Enig i at folk er litt frekke ja. Det er jo ikke slik at vi bestemmer hvor stor og hvor tidlig magen kommer.

Jeg er nå 6/7 uker på vei, og min 5 år gamle sønn har ved 2 anledninger sagt, mamma skal ha baby for hun har fått stor mage!!!!!!!

Vi har ikke snakket noe om at det kommer en baby til til barna enda, så .............

Ja,ja, må vel bare ta det med et smil.

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...