Gå til innhold

Legen i dag jeg!:)


Crazyyyyyyyy:)

Anbefalte innlegg

I dag var jeg hos legen, så nå er jeg 100% sikker på at jeg er gravid:) Ho tok masse blodprøver av meg og GU.

Legen mener termin er 09.03.07, men jeg mener det er mellom 15-20 Mars. Hadde siste mens 020606, men tror ikke jeg hadde EL før 21-22 juni. Men,men. Jeg forholder meg til det legen sier for da kommer jeg raskere på UL!:)

Nå tørr samboeren min å bli glad også. Han var så sikker på at legen kom til å si at: "hmm... her var det jo ingen". Tror han ikke helt turde å tro at det virkelig var sant! He he!

 

Når jeg kom hjem fra legen og gikk på do så jeg noen bittesmå blodflekker på papiret. Jeg kastet meg over tlf og ringte tilbake. Men legen sa heldigvis at det var helt i orden etter celleprøvene! Phh!!! Pustet lett ut da kan man si!!

 

Men jeg ble litt overassket over at jeg ikke skal til legen igjen før etter UL. Skulle bestille time til jordmor når jeg hadde fått UL time. Er det vanlig å vente så lenge?

 

Masse rot å sp.mål her nå. Håper noe kan svare meg. Er helt fersk på det å være gravid, så det er SÅ masse jeg lurer på:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye.

 

Jeg tror det praktiserers ganske forskjellig fra sted til sted.

 

Med mine 2 første har jeg gått en gang i måneden, ofter på slutten.

Det praktiseres også ulikt når man er til UL. Jeg har brukt å gått til UL rundt uke 18.

Med førstemann gikk jeg kun til lege, men andremann gikk jeg nesten bare til jordmor (kun til lege de gangene jeg måtte ha blodprøve osv.)

 

RIng jordmor og spør hva hun anbefaler du? Kanskje hun sier du kan komme før. Jeg synes ihvertfall det var godt å gå en gann i måneden. Blir beroliget av det.

Jeg kommer vel ikke til å gå så ofte nå med 3. mann, kjenner kroppen og tegnene nå så ........

 

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

stilig termin, samme som meg :-)

jeg skal heller ikke tilbake før i uke 18 tror jeg det er. det er faktisk 12 uker til, lenge det,,,,,

men gleder meg til ul

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...