Gå til innhold

svangerskapskontroll

Anbefalte innlegg

Var på svangerskapskontroll i dag. Hadde plutselig fått for høyt blodtrykk,det kan umulig være bra. Så måtte dit igjen om en uke for å sjekke det igjen,for det kunne bare være tilfeldig visst.

Dessuten prøvde legen å finne hjertelyden på ungen,men han fant den ikke. Er det normalt å ikke finne den i uke 14? Han fant morkakelyd da,og den var visst normal. Men var hjertelyden jeg hadde mest lyst til å høre...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5676030-svangerskapskontroll/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, min lege fant den bare såvidt i uke 18, og hun forberedte meg på at det kunne være vanskelig før hun prøvde. Etter uke 20 skal det gå greit å finne. Jeg fikk høre nå i uke 22 og det var ikke noe problem å finne da. Blodtrykk vet jeg heller ikke noe om :)

Da jeg var hos legen i uke 14 så ville han ikke prøve å finne hjertelyden, han sa det var som å kaste dart på 10 meters avstand. Man kunne treffe om man var heldig, men..

(skulle akkurat til å begynne å overtale han til å iallefall prøve da han sa at vi kunne gå og ta en titt på ultralyd, flaks at de hadde det på senteret der jeg var!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...