Gå til innhold

Noen snille damer så kan hjelpe??


Oliver`s Mamma

Anbefalte innlegg

Har liksom bare følelsen, fordi om jeg ikke har prøvdt de siste 2 mnd, så føler jeg meg liksom bare gravid- venter tr om 1,5 uke ca..Har opplåst mage, skulle tenne på røyken igår, men ble bare kvalm av tanken på røyk! stod i pølsekø en annen dag og ble kvalm da og...Noen dager stikker det liksom i eggstokkene, eller en plass inni der!!! Og igår kveld blødde jeg både nede og oppe i tannkjøttet, da jeg puset tennene...Er dette tegn på graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange blir veldig vare for lukter når de er gravide. Jeg har veldig mye menssmerter (kan godt være stikkinger i eggstokkene det ja). Dette begynte vel en ukes tid før jeg skulle ha mens. Magen er oppblåst og har mye luft. Jeg venter nå 3. mann og har hatt det likedan med alle 3.

Går og tror at jeg skal ha mens snart, pga murringer og menssmerter, men nei.....

Det med tannkjøtt vet jeg ikke noe om.

Jeg får også sure oppstøt med en gang, men vi er alle forskjellige så...

Lykke til i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er så absoliutt tegn på graviditet..jeg har røyket i 15 år,nå har jeg ikke tatt ett trekk på 2 uker,har ikke sjangs,blir kvalm bare jeg ser noen røyke på tv..uff..menm det er jo bra på en måte,men håper virkelig denne kvalmen gir seg snart klarer ingenting om dagen..

Lykke til..))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...