Gjest Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Hei! Vet at jeg tidligere har sett noen innlegg med forslag til innhold i sykehusbag og noen linker til dette........noen som vet hvor? 19 dager igjen....må vel kanskje pakke den snart :-)
MorLykkelig Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Vet ikke helt hvor de linkene er. Du kan jo søke på sykehusbag eller noe. Måtte bare svare deg, fordi jeg syns det var litt moro å lese. Jeg tenkte for meg selv når terminen nærmet seg at jeg måtte få pakket denne bagen. Vel, jeg fikk til slutt pakket. Er nå 12 dager siden termin, og den forbanna bagen står her og støver ned... he he he
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Hehehe....ja sånn kan det nok gå med meg også :-) Har funnet noen forslag inne på kjøpeguiden 3.semester så jeg begynner vel å pakke noen ting iallefall. Har to barn fra før som begynner å bli ganske store. Klarte fint å pakke bagen de gangene også, men synes å huske at det ble ganske mange turer for far tur/retur sykehuset for å komme med alt jeg hadde glemt ;-) Lykke til med det forestående - håper du får blåst støvet av bagen din snart!!
*Udon'tKnowMe* Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Har ikke pakket, men her er min liste: Singletter/topper kosebukser sokker sandaler 3-4 truser bind amme-bh toalett saker fotoapparat + laderen mobil lader en myk handduk helsekort og blodtypelapp klær til babyen =) vet ikke om jeg pakker alt men, det er hvertfall lista mi=)
venter septemberjente Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 I tillegg til det på lista over har jeg tenkt å ta med penn og ei notisbok. Sist skrev jeg ned litt om hvordan oppholdet på sykehuset var, hvordan babyen forandret seg osv. artig og lese senere, også limte jeg det inn i beibiboka hans. Jeg handlet også nye reise hjem klær til meg selv som jeg hadde med i bagen.Deilig med noe nytt når jeg var ferdig med mammaklærne.
Karoline's*mamma Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 Har faktisk begynt å pakke litt, sjølv om eg har 1 mnd igjen. Har lang vei til sjukehuset og føler det er viktig å huske alt. Kjem vel til å lage liste, som eg har for dei tinga eg brukar dagleg. Veldig bra liste, ♥Trude Marlèn~HØYGRAVID♥ eg vile i tillegg tatt med: * drikke * lesestoff, då det kan ta tid før fødselen er skikkelig igang * klær og toalettsaker til pappaen (har lang reise veg, og håpar han blir med oss heile tida) * genser som sjuler godt den (forsatt) stor magen, hehe.. * sminke * videokamera * Ammeinnlegg i bomul og ull Har ikkje tenkt å ta med bind, då eg reknar med at eg får det på sjukehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå