Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 har tidligere i dag klaget min nød over en ... svigerfar som er på besøk. takler snart ikke å ha han i hus mer. men hør på denne da, i tillegg til det med og sove full i stua osv. da han kom begynte han og snakke om at han hjemme hadde skrudd av varmvannet osv for å spare strøm, så det var litt kjipt og dusje. hadde vist hatt det slik i hele sommer, herregud da mann tenkte jeg. og hva gjør han her, dusjer lenger enn noe og bruker av vårt varmvann som vi betaler for å varme opp. lange dusjer og daglige dusjer, noe han absolutt ikke tar hjemme. i tillegg presterte han og si: jeg har vist glemt såpa mi jeg, kan jeg få av dere? og så gikk det noen dager så kom: jeg har vist glemt balsamen min jeg, kan jeg få av dere? og etter dusjen presterte han og si: balsamen din er vist tom den.... ikke fan om han får låne noen ny av meg. kan han gå der med det fettete håret sitt. og i går da vi var på butikk sier han plutselig: har noen en 10 er, jeg må ha en brus. har ikke penger i pengboka mi..... (ser ikke den 10 ern igjen vi da) herregud, han har da vel kort den dusten. er småting og småpenger det er snakk på, men guri malla så irritert jeg blir når en voksen mann oppfører seg sånn. er jeg bare hormonell eller er det lov og syns han er kjip?
MorLykkelig Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Vet ikke om man skal ha lov til å reagere eller ei, men kan love deg at jeg hadde blitt provosert selv. Ihvertfall når han lissom skal fremstå som så sparsom, men at det er greit å småsnylte på andre.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 ja det er akkurat det som irriterer. at han skal utnytte sin sønn da slik at han kan få goder som han ikke bruker penger på selv....
sunnychild Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 ..lurer fælt hva sånne typer eegentlig tenker oppe i skallen sinn.. det er jo greit å ha de på avstand og le av det--men skjønner godt at du erger deg grønn.. Må bare fortelle om en studie/ arbeidskolega fra noen år tilbake...vi hadde han heldigvis ikke i stua ( lucky us) Jeg studerete sammen med han og så jobbet vi på et serveringssted i sentrum- han var flink til å jobbe så greit det- men da vi skulle ha julebord og ta taxi fra det første stedet..så ville ha selvsagtikke ( det kostet jo penger) ta taxi i 10 min til neste sted..det endte med at han sprang forran taxien vår..med sine tynne lange bein til neste sted.. vi lo så vi holdt på å tisse oss ut.. what a view.. på glatt desemberføre... Det hører også med til historien at han kom å fortale hvor glad og forelset han var..og vi var jo happy for han...men det kom ikke sånne historier hvor søt, snill , vakker etc hun var..nei det som var topp var jo at hun ..når hun var ferdig med studiene kom til å tjene....mucho.. og så hadde hun bil..og leilighet med hvitevarer..og så hadde hun bensinkort ..som foreldrene betalte..sjølvsagt var guten deeply in løv.. Så dere med svigerfar som griner når han bruker..dyrt varmtvann..hbva med å spleise han med en rik ..dum..teit..kjerring???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå