Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Har hatt rier (tror jeg da, siden jeg er førstegangs vet jeg ikke helt sikkert siden i 5 tiden i dag tidlig. De kommer med 10 til 6 min mellomrom. Men jeg har ikke sett noe til noe slimpropp eller blødning, noen andre som har opplevd å ikke se noe til disse tingene og fødselen har vært i gang? Har hatt masse mensen murringer og diare i tillegg. Ble kanskje litt knotete skrevet, men håper dere skjønte meg:)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Med min første fikk jeg bare rier, vannet gikk ikke ingen blødninger og ingen slimpropp... dem tok vannet på sykehuset.. så hadde jeg vært deg hadde jeg ringt sykehuset, det kan være noe på gang.. når er din termin?
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Jepp, hadde hverken blødning eller noe tegn til slimpropp når jeg dro på føden etter 5 timer med rier. Hadde da 6 cm åpning. Så er god sjanse for at fødsel er like rundt hjørnet :-) Hadde ringt føden hadde jeg vært deg dersom du er usikker. (Og diare er også ofte et tegn på forestående fødsel forresten) Masse lykke til:-)
Mamma til to skjønne gutter :) Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Takk for kjappe svar ). Har termin 27.07.. Har snakket med føden, og fikk beskjed om å ta meg en varm dusj for å se om de dabbet av eller tok seg opp etter det. Hvis de tok seg opp skulle vi komme inn... Og det kjennes ut som om de fremdeles er på plass ja, 7 min og 10 min mellom de siste.. Hvor lenge ville dere ventet før dere reiste? De heter seg vel at de skal være regelmessige, men det er vel ikke mine enda..
Gjest Skrevet 19. juli 2006 #5 Skrevet 19. juli 2006 mine var temmelig regelmessige med ca 5 min mellom hver når jeg tenkte på å reise, men som mamma sa til meg, dra når du selv føler at nå synes du at det ikke er "trygt" for deg å være hjemme.. Spørs jo veldig hvor lang vei du har til sykehuset også :-)
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 med min nr to rakk vi så vitt sykehuset, var for lenge hjemme.. vannet gikk i bilen, så fra jeg kom på sykehuset tok det 40 min til jenta var ute.. 10 min mellom vær, tror jeg hadde reist inn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå