oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Hei.. I hele dag har jeg hatt dotter i det ene øret og jeg tror jeg blir gal snart.. Har holdt meg for nesa og blåst mange ganger og da løsner det, men kommer tilbake. Prøvde med nesespray og det virket litt og kom tilbake der og.. Flere tips??
Sigbeth Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 kan være at du har ørevoks som må skylles bort. Kontakt legen hvis det ikke gir seg
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Kan være symptom på jernmangel, faktisk. Enkelt sagt vil oksygenet du har i blodet binde seg til jern....Er jernet lavt, vil oksygennivået også bli lavt og man merker det ofte med dotter i ørene... Hvis det ikke går bort, ville jeg tatt en blodprøve for å måle blodprosent, jernlagernivå.
OktoberTussi Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 jeg har vært plaget med det i hele svangerskapet. Får lett dotter i ørene ved minimale anstrengelser (blodtrykksøkning). Har litt lavt blodtrykk. Legen sa at muligens var det pga slimhinnene utvider seg litt. De fleste blir heller plaget med tett nese, mens jeg merker det trolig best i øregangene. (For det var ikek ørevoks)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå