Graciegirl Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Kjære Elinelinea, jeg vil bare si tusen, tusen takk for de støttende innleggene dine. Det har hjulpet meg utrolig mye å få trøst fra noen som er i samme situasjon. Tusen takk for at du er en omsorgsfull og støttende person som gir av deg selv. Det er ikke mange som vet hva som har skjedd, dermed har jeg ingen å snakke med. Snakker med mannen min, men han trenger jo også trøst. Akkurat nå er jeg alene hjemme med pusene mine, mannen min kommer snart hjem fra jobb. Det går greit så lenge jeg holder meg i aktivitet. Samtidig tror jeg på det å sørge, slik at jeg gråter når jeg må gråte. Ønsker deg lykke til videre med prøvingen, håper vi kan holde kontakten her inne. Håper at alle gode ting er 3 for oss begge. Krysser fingrene for deg. Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5675400-elinelinea-du-er-fantastisk/
jordbærsjokolade Skrevet 20. juli 2006 #2 Del Skrevet 20. juli 2006 Nå fikk du meg til å begynne å gråte på jobb:) Tusen takk for så nydelige ord, du er ganske fantastisk selv:) Denne siden er verdt gull for mennesker i den situasjonen vi er i og det har hjulpet meg enormt mye å få lov til å snakke om det som har skjedd med meg med andre i samme situasjon. Ikke mange som vet hvordan dette er og som forstår behovet vi har for å snakke om det... Klart vi må holde kontakten her inne, du skal se at snart så får vi det til også, alle gode ting er tre det er helt sant:) Du skal til legen i dag ikke sant ? Håper det går bra og at han/hun sender deg til sykehuset eller at du i det minste får en ultralyd i dag. Du kan ikke gå sånn som du gjør nå! Fortell hvordan det gikk ok? Stor klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5675400-elinelinea-du-er-fantastisk/#findComment-5681444
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå