catine Skrevet 19. juli 2006 #1 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Var ute å gikk en tur idag i sola. Tok ikke med meg drikke (noe som var dumt). Etter en time ca når jeg hadde en pause begynte jeg plutselig å bli veldig kvalm. Da jeg skulle reise meg for å gå videre så ble jeg så svimmel at alt svartnet foran meg- klarte ikke å gå og måtte ringe etter mannen min slik at han kom med vann. Dette var litt skummelt- tenker at det er pga av varmen og at jeg ikke hadde drukket på en stund.. og ble selvfølgelig mest redd for babyen inni der (er 9 uker på vei nå). Har ikke ringt til lege eller noe- etter noen timer på sofaen føler jeg meg litt bedre. Noen som synes jeg bør gjøre noe? Eller tror dere det også er pga kroppen er i veldig forandring osv...? Takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gifteklar:0)) Skrevet 19. juli 2006 #2 Del Skrevet 19. juli 2006 jeg har det også sånn,har hatt det en god stund.men jeg er blitt så vant til det at jeg ofte går i blinde.jeg har litt lavt blodtrykk så jeg prøver å få i meg mye vann.er ivertfall det jordmor har fortalt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå