Gå til innhold

Attpåklatt, er du her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen i dag? Har du fått time hos jordmor? Lille i magen er like aktiv i dag og var det også i natt!!!

Ble så bekymret kl 5 at jeg ringte til føden! Men hun sa bare at det var bra med masse liv og ikke bør sjekkes opp... Får vel stole på det da... Men skjønner for det ikke den plutselige forandringen...

Fikk du sove i natt da etter gårsdagens husvasking?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjeeesph....

formen?ELENDIG!!

viruset er borte vekk,hehe...er helt på knærne i dag.(takker meg selv)

sovet lite,vondt i mage,og sur som fy...hehe

mannen er så lite hjelpsom at jeg freser nesten.attpåtil vil han ha besøk av broren i dag!! nix sa jeg..(første gangen)..så nå er sirkuset i gang tenker jeg..jaja,han kan for en gang skyld høre på mine behov.årker ikke diske opp for dem når jeg ikke er i form.da mener jeg han kan holde seg hjemme å gjøre det selv....åverreagerer vel litt jeg,men i dag er det stopp med alt ja...

ikke mitt problem at di ikke har kunnet komme før dagen før di skal reise tilbake.har vært her to uker jo..

(er jeg slem nå?)

så han er like aktiv ennå?rart det.skulle tro du hadde spist noe hypermedisin,hihi

godt at di mente alt var ok,men hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om sjekk hvis han ikke roa seg til i morgen.skal jo ikke være turbo i flere dager?? men,det er sikkert normalt.min er rolig i dag.litt for rolig kanskje,men siden jeg er sliten,reagerer vel han også...(?)

Skrevet

Uff da, stakkar deg! Nei, du er ikke slem, skjønner godt hva du mener! Tror det er noe galt med menn innimellom, de skjønner jo ingenting??!;)

Skjønner ikke dette selv... Håper han roer seg litt.. Hvis ikke så ber jeg om en sjekk i morra!

Vet jo ikke hva som er normalt og hva ikke...

Han lille hos deg er nok sliten han også ja!!:) Det er nok helt vanlig etter dagen din i går:)

Men hva kan være galt siden han er så aktiv?? Skjønner jo det hvis de blir rolige men andre veien... Hva kan det være, tro?

Skrevet

menn er ikke helt med noen ganger nei...men jeg sitter med en bismak da...er første gangen jeg har sagt nei...er jo broren,men jeg mener han da får hjelpe meg her...er ikke helt fixa alt...i tillegg er han selv ute å kjører.skulle jeg liksom sitte her alene med dem?nei...

er vel sikkert et sunnhetstegn at han er aktiv ja.men har ikke vært plaga med det selv,før i går natt...man blir jo litt redd når ting blir annerledes enn man er vant til.ser mange har skrevet innlegg om det samme,flere ganger.

så han er vel bare en spreking,hehe

Skrevet

hoppsann....da var besøket over...(ja han inviterte dem uansett...)

overlevde jeg,men skjemmes...ser ikke ut rundt her.rot,mopeddeler,gresset langt......vræææhl hehe

men,jeg slipper vel en sur mann i uker da...

humøret ble litt bedre å.koselig å se ongene,to av de er jeg gammeltante til.men di er så sjenerte at jeg ikke får snakka mye med dem....

sola skinner,og jeg skal rydde ferdig rommet til tvillingene...tusen ting strødd....

er håp for en hormonell kjærring vel??hehe

få høre om knærten roer seg da.han her er så bedagelig nå at jeg skal hive i meg brus å se..

Skrevet

Da er det jo godt overstått;) Ikke slit deg helt ut nå du da med ryddinga!;)

Skal gi deg beskjed senere.. Håper han roer seg litt.. Er jo litt pauser innimellom, ikke fullt så ille som i går liksom...

Brus og sjokolade hjelper, da våkner han nok!:) Vi kan jo prates mere senere... Vi skal grille nå...;)

Skrevet

SKAL RYDDE VEEELDIG FORSIKTIG...vet ikke hva det er,men jeg føler at jeg må bli ferdig her...kun 9 uker igjen nå,hehe

har ikke lyst på søtt,men må tvinge ned litt,så han kommer i form igjen,hihi.kos deg med grilling du=0)

Skrevet

Hei!

Da er vi ferdig med grillinga...;) Ca 5 kg tyngere nå, hehe..;) Han er fortsatt så aktiv, så jeg ringte jammen til fødeavdelingen igjen!!! Hysterisk, jeg???;) De sa at jeg ikke trenger å bekymre meg, det var bare et bra tegn! Så da skal jeg ikke gjøre det heller! De lo nesten for det hadde de aldri hatt noen problemer med... At noen ringer fordi det er for mye liv! Men er jo mere på grunn av så stor forandring jeg ringte inn... Tja, må jo bare stole på dem!

Heldig du som faktisk ikke har lyst på søtt! Må tvinge meg til ikke å spise for mye godteri:)

Skrevet

tenker det var godt med grillmat ja,hehe..(misunnelig,jeg?åhneida...)

så han turner enda? var da veldig til kondis på den karen da.godt at di mente det var bra med aktivitet.så vet vi andre det også når det setter i gang,hihi...jeg ble iværtfall sliten etter noen timer bare...

må tvinge i meg det meste jeg,men innimellom kommer et blaff av godtesyke..da hiver jeg innpå det jeg kan =0)

måtte i dusjen å ta varmebehandling.fikk så innmari vondt i magen,på høyre side,og bak i ryggen.håper det går over snart..ikke godt.

glemte å bestile time i dag,så jeg må vente til neste uke da..jaja,like greit det.er veldig spent på om jeg har vokst noe.syns ikke det selv,men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...