Gå til innhold

vonde kynner!


Mona og Sine

Anbefalte innlegg

De er litt sterkere enn de var men ikke noe serlig nedpress. Men de er stein harde, å ofte veldig vondt i de nervene som blir klemt, som kjennes i lysken! Er det et godt tegn eller, noen som vet noe om det??

Blir ytrolig sliten av å ga de lyske takene, tror smerten tar godt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei. sitter her med kynnere hvert 5 minutt. er vondere enn før,men ikke rie vonde tror jeg. føler at det presser nedover,så hvis det ikke gir seg utover kvelden så vurderer jeg å ringe føen. har jo bare 4 dager til termin. magen er nesten konstant hard....

vet ikke om det er et godt tegn å ha vondt i lysken.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det i lyskene er pag hodet , at det ligger langt nede, at det derfor presser på noen nerver.Men nå har jeg ike så vondt lengre heller :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ha vondere enn jeg har jeg nå. så jeg vet helt sikkert at det er i gang her... nå er jeg bare usikker på om det skjer noe her...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter jeg skireiv at jeg ikke hadde4 vondt mer fikk jeg det jo tilbake.. Skal ut å gå tur å se om det hjelper noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe det hjalp ikke, fikk bare kjempe halsbrann å ble trøtt.. får finne på noe annet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant du på noe som hjalp? jeg ble sittende å se tv og pusle litt rundt i huset ettterpå. ikke sovet noe i natt,pga kynnere\rier. sitter her enda å syns det blir verre å verre. men det kan jo bare være maserier. håper det er ekte denne gangen,har bare 3 dager til termin å kunne tenkt meg å føde nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gjorde egentlig ikke det! Har spist sterk mat i dag, skal ikke det å sette litt fart. jeg har termin dagen etter deg, det var22 du har eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...