Anonym bruker Skrevet 19. juli 2006 #1 Skrevet 19. juli 2006 Hei. Er der andre der skal/har føde på Bærum? hvordan er det der? Hører om så mange der får ullammeinnlegg i gave på sykehuset, men tror neppe at det skjer på Bærum? Noen der har vært så heldig og få fam. rom?? Har hørt at man da får lite hjelp? stemmer det?
belli72 Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Jeg fødte på Bærum for to år siden, og det er ikke noe å si ¨på hjelpen jeg fikk av personalet - de var helt fantastiske. Jeg fikk ikke ammeinnlegg. Fikk verken familierom eller enerom, dette til tross for et veldig komplisert keisersnitt, og at jeg var i meget dårlig form det første døgnet... Det eneste jeg har å utsette på Bærum er at man må dele rom med så mange og det er helt j**** etter å ha født.... har født på Ullevål før og synes det er mye bedre - hotellet er helt ypperlig. Herlig å slippe å bli vekket av andres barn, ha andres menn inne på rommet osv...
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #3 Skrevet 20. juli 2006 Hei, Vi skal føde på Bærum, termin 15 aug. Var til journalskrivning der på tirsdag, og fikk da sett familierommene. Om fødselen går bra(normalt) så kan en velge familierom, en vil da ikke få like ofte oppfølgning som om man velger å ligge på de vanlige rommene. Man må selv ta kontakt med personalet om man har spørsmål og trenger hjelp. På de vanlige rommene vil personalet være innom jevnlig å sjekke om alt er vel. Så en bør vurdere om en selv ønsker å ligge der på forhånd. Jente på vei :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå