Gå til innhold

nytt dagstreff: 27 juli kl11 for juni/juli/august mammaer!!

Anbefalte innlegg

heihei...

bare forandre d gamla treffe...å sette opp nytt te neste uga....

ta dette og i godalen...d e så koseli når dårr e fina vere...og greit å sleppa byen å kjøpesentre for di små!!??!!

vet ikje ka ver dår blir...så me får bare forandra innen onsdag kl 18, hvis dårr e någe!!??!!

d e fritt for å forandra d, hvis någen kanskje vil ha treffet hjemma i hagen istedenfor!!??!! då e d bare te å sei kor d e, så stille me me;o)

eg hb jo kjøl at eg ikje kan komma...eg vil mye heller føda....menmen dåkkår ser meg nåkk...sukk....;o)

hb mange kan komma då;)

Fortsetter under...

me mødes nere på gresset....der me va sist va dårr så fint, masse skygge te vognene, og sol te oss andre;o)

d blir den markå så komme hvis du går forbi lekeplass og kiosk, fortsette på stien, forbi stupebrette...så satt me heilt nederst med bossdunken!!

men syns du det høres vanskeli ud...så e d jo bare å komma på parkeringsplassen, me e jo der i 11tiå alle samen uansett;)

Annonse

Heia Bertie :)

Eg tror ikkje de har satt opp så mangen ennå, har ikkje sett så mye te de.

Du kunne jo pøvd å sette opp et treff og se ann responsen, det e sånn det begynne.

Legg inn et innlegg på Oktober klubben og se om det e mangen fra Stavanger som e intereserte:)

Gruppå me har laget var først, februar-august, så blei me så mangen at me delte oss i to.

tror nettopp di prøvde å setta opp et treff, for någen dager siden!! det va på dagtid, så eg tror ikje de blei så mange!!

så bertie: sett opp et treff på ein restaurant i byen du, i sånn 19-20, om kanskje 2-3ugår (så folk får sjangs te å se d)! så ska du se dårr e nåkk någen så melde sin interesse;o)

lykke te;o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...