Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har aldri skada halebenet, ikke gjort noe i det siste som skal tilsi at jeg skal få vondt heller. Men de siste dagene har det av og til presset så der, skikkelig ubehagelig liksom... Noen andre som har hatt det sånn? Skjønner ikke hva som skjer om dagen, for er 99% sikker på at jeg ikke er gravid....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5674919-en-ting-til-press-p%C3%A5-halebenet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er såpass sikker fordi jeg har så spinnville sykluser, mensen nesten hele tida, og tror jeg har sjelden el. Tror kanskje jeg hadde det forrige uke (pga såre brystvorter da, pleier å ha det ca. hver 3.mnd, samtidig med litt lengre sykluser - som fortsatt bare er på 21-26 dager da...). Og vi har liksom ikke hatt sex så veldig ofte i det siste heller, så ville nesten vært underlig om vi virkelig har treft el! Og bare så det er sagt; vi er ikke aktive prøvere enda, da ville vi nok hoppa i høyet litt oftere;o) Skal begynne seriøs prøving i september/oktober har vi tenkt. Hvis det ikke skjer noe tidligere da, hihi:o)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...