Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hormoner, mensen, ikke gravid, prøving, snørr og tårer..det er liksom dagen i dag! Kunne vært greit å være mann i blant..bare glemt alle ting og ikke brydd seg...Men -smiler- så enkelt er det ikke!

Alle dager er ikke like gode, det er iallefall sikkert! Men vi får vel alle bare bite tenna sammen og gnu videre - dem sier jo at "det ordner seg for snille jenter".

En liten hilsen til dere alle der ute - ikke glem at dere er enestående jenter, alle sammen!

Klem fra en oppgitt og fortvila

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5674899-sn%C3%B8rr-og-t%C3%A5rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffameg, du har det ikke noe godt i dag lille venn!

Jeg vet så utrolig godt hvordan du har det og det gjør alle andre her inne også!

Det beste for deg i dag vil kanskje være bare å være lei deg og få det ut av kroppen din. vet det synes håpløst akkurat nå, men det blir bedre om noen dager igjen!

Det er så rart, men det er utrolig hvordan skuffelse blir snudd til håp og deretter til skuffelse for igjen å få nytt håp osv. Det er sånn alle vi her inne har det, for vi vil jo ikke gi opp å håpe heller da. Og da er det desverre slik at skuffelsen blir desto større.

Vi har alle her inne prøvd lenge og det blir jo liksom feil av oss å gi opp håpet dess lengre vi har prøvd. For statistisk sett så øker jo sjangsen for hver pp også med tanke på gjennomsnittet hvor lenge de prøver før klaff.

Jeg hadde det selv på samme måte som deg i forrige uke og jeg sa ifra til sambo og venner at det gikk ikk e denne gangen heller og vær så snill bare la meg få lov å være lei meg et par dager. Dette respekterte de alle sammen og jammen følte jeg meg ikke bedre etter et par dager gitt!

Så kjære deg: Du har all rett til å være lei deg og du skal se at det vil gå bedre med deg etterhvert. Ta den tiden du trenger på å være lei deg du:)

Sender deg en stor trøsteklem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...