Gå til innhold

Kjære søte snille hyggelige hjelpsomme flinke Loise...


*Anna*

Anbefalte innlegg

Hjalp all smiskingen..?

 

Jeg leste ett sted at du hadde "skyhøye temper" etter du hadde fått positiv g-test. Betyr dette at tempen skal øke ytterligere rundt ikm dersom man er gravid? Eller var det bare med deg at dette var tilfelle? Har prøvd å lete på pernille og fertilityfriend, men finner ikke ut av det.

 

Jeg er på 17 dpo, og tror at jeg kanskje kan være gravid, men tempen min har holdt seg nogenlunde jevn etter el, med litt opp og ned de siste dagene: http://www.fertilityfriend.com/home/sukkerklumpen.

 

Jeg aner ikke hvorvidt dette er normalt eller ikke, så hadde satt stor pris på litt hjelp! Har jo skjønt såpass at så lenge den holder seg over cl er det bra, men går det an å tyde hvordan den kommer til å utarte seg videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sukkerklumpen.. svar ville du fått uansett :0) men smiskingen gav meg et lattersmil om munnen i alle fall .... *små-ler*

 

http://www.fertilityfriend.com/home/1214d5

 

Her er tempekurven min. Ikm er på dag 27 juni.. Så da hadde jeg ikke veldig høy temp, men den var fremdeles fin og el-høy.. Men du ser at en uke etter ikm var tempen min skyhøy.. Vanlig etter el temp var 36.90og noe og den siste målte tempen en uke etter ikm var 37.22!!!!

 

Tempen trenger ikke øke rundt ikm for å være gravid,, Så lenge den holder seg høy forbi vanlig mensentid så er det STORE sjanser for å være gravid.. Og pernille-siden sier at har man høy temp i 18 dager er man nok gravid.. Hvor mange dager pleier du å ha mellom el og ikm? Jeg tror nemlig du er gravid jeg.. Det er ikke mange jenter som har så lang lutealfase nemlig... :0) Gratulerer........

 

Ta en graviditetstest du sukkerklumpen... Tempen i seg selv (opp eller ned) er vanskelig å tolke. Det er om den holder seg i el nivå eller ikke som viser om man er gravid eller ikke.. Og du ser tydelig gravid ut.. siden vanlig lengde mellom el og ikm er 14 dager og du har høy temp enda på dag 17....

 

Jeg drister meg til en gratulasjonsklem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk skal du ha! Dette er første pp med testing, så jeg aner ingenting om hvor lang lutealfasen min er. Kommer nok til å ta en test etterhvert, men for tiden har vi svigers på besøk, og dermed særdeles lite privatliv... Orker ikke å gå rundt å late som ingenting etter en test, uansett om den ble positiv ellernegativ. Men når de har dratt på fredag, da skal det testes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende.. Og hvis tempen din er høy enda på fredag, da skal jeg omtrent garantere deg at du er gravid,, ;0) Så gled deg til testing på fredag... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...