Gå til innhold

hvordan best frakte sædprøve? Erfaring fra utredninger-lurer på myyyye

Anbefalte innlegg

heisan, da har jeg blitt henvist til gynekolog. Utålmodig som jeg var ringte jeg å hørte når timen var, og da sa hun at jeg måtte ha med sædprøve. Hvordan skal jeg få fraktet med meg dette (har kort vei, kun 2 mil så det bør gå fort å kjøre inn).

1. I hva og hvordan bør jeg frakte dette med meg på best mulig måte?

2. Hva skjer på utredningen?

3. tar det lang tid å få svar på sædprøven?

4. andre prøver det tar lang tid å få svar på?

5. Noen som har vært til utredning som fikk et forslag til løsning med en gang? pergo eller lignende?

Fortsetter under...

Heisann! Lykke til med utredningen da :-)

1. kjøp et glass på apoteket du, med lokk. Husk at den bør ikke være mere enn 1 time gammel når du leverer den :-)

2. Kommer an på gynekologen. Jeg gikk på volvat. Der hadde jeg GU, celleprøve, innvendig UL og så tok han blodprøver....

3. Med noen tar det ett par dager med andre 3-4 uker... kommer an på hvor og hvem som gjør dette og hvor effektive de er.

4. Jeg tok en kromosom prøve., Det er ikke vanlig å ta men har litt greier i slekta...det var i Mars, enda ikke fått svar. Men det andre tar bare et par uker...

5. Hos oss fant de ikke noe...så vi er like langt. Kommer an på...

Hold oss oppdatert da :-)

tusen takk!

Jeg skal holde dere oppdatert. Har sykluser som varierer mellom 50 og 28 dager, denne 13 pp har jeg ikke påvist eggløsning så jeg tror noe er totalt i ubalanse internt. Håper jeg får noe som kan stabilisere ting, og kanskje det kan bidra til at vi kan lykkes:-)

Ja siden du har så ustabile sykluser kan jeg tenke meg at du får noen indikasjoner på hva som kan være galt der :-) Jeg har stabile sykluser jeg skjønner du så derfor finner de ikke noe. Lykke til med det da!!!

Og sørg for at lokket er ordentlig skrudd på..da jeg fraktet koppen for Mannen, ble den litt klissete liksom..og jeg holdt den bare i hånda..nedi veska da ;-)

Og dersom du skulle lure på det; ja, den forandrer seg litt. Fra tykk konsistens, til helt tyntflytende..

Jeg ble nemlig litt redd for at ejg hadde gjort noe galt jeg..hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...